Obvestila

Obvestila 1 do 20 od 43

Sklep o razpisu volitev v študentske svete članic in drugih članic

Datum objave: 23.09.2025 | Datum poteka: 21.10.2025

Objavljen je Sklep o razpisu volitev v študentske svete članic in drugih članic Univerze v Mariboru.

Študentske svete letnikov, študentske svete absolventov in študentske svete doktorskih študentov se voli na splošnih, neposrednih in tajnih volitvah izmed študentov posameznega letnika, absolventov, doktorskih študentov.

Kandidature je potrebno oddati najkasneje do konca kandidacijskega postopka, to je do ponedeljka, 20. 10. 2025, do 23:59.

Povezavo do obrazca za kandidiranje najdete v Sklepu o razpisu volitev in na spletni strani Študentskega sveta UM (odpiranje v novem zavihku).

 

Študijska praksa Erasmus+ na Veleposlaništvu Republike Slovenije v Pragi 2025/26 - rok: 12.10.2025

Datum objave: 23.09.2025 | Datum poteka: 13.10.2025

Veleposlaništvo Republike Slovenije v Pragi obvešča o možnosti opravljanja Erasmus+ študijske prakse v spodaj navedenih okvirnih časovnih obdobjih:

  • od 10. novembra 2025 do 30. januarja 2026,
  • od 2. februarja do 17. aprila 2026,
  • od 20. aprila do 3. julija 2026,
  • od 6. julija do 18. septembra 2026.

Erasmus+ študijska praksa je neplačana, za nastanitev v Pragi študenti poskrbijo sami.

Študenti imajo možnost spoznavanja in sodelovanja pri delu veleposlaništva, in sicer:

  • pomoč in podpora zaposlenim na veleposlaništvu pri vsakodnevnih nalogah (vsebinsko in administrativno delo),
  • spremljanje in poročanje o aktualnih političnih temah na Češkem,
  • priprava in sodelovanje na dogodkih v organizaciji veleposlaništva,
  • poročanje in udeležba na konferencah in predavanjih
  • druga opravila po navodilu vodje notranje organizacijske enote veleposlaništva, v katero je študent razporejen.

Pogoji:

  • status študenta vključenega v program Erasmus+ v času opravljanja prakse,
  • pripravljenost na skupinsko delo, inovativnost, fleksibilnost, samostojnost, uglajenost, odprtost, pozitivna naravnanost,
  • zagotovljeno zdravstveno zavarovanje v času opravljanja prakse (potrdilo potrebno posredovati pred začetkom opravljanja prakse),
  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika.

Prijava mora vsebovati:

  • življenjepis,
  • kratko motivacijsko pismo,
  • navedbo obdobja, v katerem bi kandidati želeli opravljati Erasmus+ študijsko prakso.

Veleposlaništvo Republike Slovenije v Pragi o izbiri kandidata obvesti Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve, ki izbrane kandidate na podlagi 16.a člena Zakona o zunanjih zadevah odobri in pred nastopom Erasmus+ študijske prakse varnostno preveri.

Prijave pošljite na sloembassy.prague@gov.si najpozneje do 12. oktobra 2025, s pripisom »Prijava za Erasmus+ študijsko prakso na VPR«.

 

Opravljanje Erasmus+ študijske prakse na Stalnem predstavništvi Republike Slovenije pri zvezi NATO v Bruslju

Datum objave: 23.09.2025 | Datum poteka: 30.11.2025

Stalno predstavništvo Republike Slovenije pri zvezi NATO obvešča o možnosti opravljanja Erasmus+ študijske prakse, in sicer kadarkoli med 1.11.2025 in 31.7.2026.

Študenti imajo možnost spoznavanja in sodelovanja pri delu stalnega predstavništva, in sicer:

  • pomoč in podpora diplomatom pri vsakodnevnih nalogah,
  • pomoč in udeležba na zasedanjih Severnoatlantskega sveta,
  • pomoč in udeležba na ministrskih zasedanjih,
  • sodelovanje pri sestankih delovnih odborov zveze NATO iz različnih področij in priprava poročil,
  • druga opravila po navodilu mentorja.

Pogoji:

  • status študenta ali mladega diplomanta, vključenega v program Erasmus+ v času opravljanja prakse,
  • opravljeno varnostno preverjanje,
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • dobro pisno izražanje v slovenskem jeziku.

Prijave z zadevo "Prijava za Erasmus+ študijsko prakso na MNA" pošljite na slomission.nato@gov.si. Prijava mora vsebovati:

  • življenjepis,
  • motivacijsko pismo (300-500 besed),
  • preferenčno obdobje, v katerem bi kandidat želel opravljati Erasmus+ študijsko prakso.

Erasmus+ študijska praksa je finančno pokrita s štipendijo Erasmus+ programa. Izpolnjevanje pogojev za pridobitev štipendije je pogoj za opravljanje prakse. Za nastanitev v Bruslju poskrbijo študenti sami.

Študentska praksa v okviru Erasmus+ programa na Veleposlaništvu RS v Kopenhagnu, 2026/2027

Datum objave: 22.09.2025 | Datum poteka: 15.10.2025

Študentska praksa v okviru Erasmus+ programa na Veleposlaništvu RS v Kopenhagnu

Prakso omogočamo med februarjem 2026 in januarjem 2027, v štirih različnih terminih (navedenih spodaj). Od kandidatov pričakujemo odlično znanje angleščine, poznavanje katerega od skandinavskih jezikov pa je prednost. Iščemo študentke in študente z močnim zanimanjem za druge kulture, diplomacijo, mednarodne odnose, gospodarstvo in komuniciranje z javnostmi.
Za prakso se v 30 dneh od obvestila o izboru najpozneje do 1. 12. 2025 podpiše pogodba (Learning Agreement), s katero se kandidat zaveže, da bo prakso opravil v izbranem terminu. Pogoj za začetek prakse je tudi uspešno opravljeno varnostno preverjanje s strani pristojnih organov MZEZ. Ko je preverjanje zaključeno in soglasje izdano, pogodba stopi v veljavo.

Kandidati, ki bodo izbrani, pa kasneje prakso odpovedali, se v prihodnje žal ne bodo mogli ponovno prijaviti. Tako lahko priložnost ponudimo tistim, ki so nanjo resnično pripravljeni.

Zainteresirani študentje lahko prijavo oddajo na obrazcu (odpiranje v novem zavihku).
Prijave študentov zbiramo do ponedeljka, 14. 10. 2025.  

Vljudno vabljeni.

Znani so izidi Komisije za študijske zadeve

Datum objave: 19.09.2025 | Datum poteka: 30.09.2025

Spoštovani študenti.

Obveščamo vas, da je Komisija za študijske zadeve Senata Pravne fakultete Univerze v Mariboru na svoji 14. redni seji, ki je potekala dne 19. 9. 2025, obravnavala vaše prošnje in sprejela odločitve, kot je razvidno iz posameznih zapisov v vašem spletnem AIPS-u.

Vse študente, katerim je bil odobren izjemni vpis v višji letnik, ponavljanje letnika ali podaljšanje statusa študenta, vljudno prosimo, da čim prej opravite elektronski vpis preko spletnega sistema AIPS. Po opravljenem elektronskem vpisu natisnite in podpišite vpisni list ter ga osebno dostavite v referat v času uradnih ur, in sicer od ponedeljka, 22. 9. 2025, do najkasneje četrtka, 25. 9. 2025, med 11. in 13. uro.

V kolikor vpisnega liste ne morete dostaviti osebno, ga lahko kot prednostno pošiljko pošljete na naslov:
Pravna fakulteta Univerze v Mariboru
Referat za študentske zadeve
Mladinska ulica 9
2000 Maribor

Potrdilo o vpisu in izpis ocen boste prejeli osebno v referatu, v kolikor boste vpisni list poslali po pošti morate priložiti še pisemsko ovojnico v velikosti A5, na katero čitljivo napišete vaše ime, priimek in stalni naslov ter prilepite znamko za priporočeno pismo.

Vpis mora biti zaključen najkasneje do torka, 30. 9. 2025. Po tem datumu vpis ne bo več mogoč.

Hvala za razumevanje.

S spoštovanjem,
Bernarda Pevec, univ. dipl. prav.
Vodja Referata za študentske zadeve

Digitalna študentska izkaznica

Datum objave: 02.09.2025 | Datum poteka: 31.12.2026

S študijskim letom 2025/2026 se uvaja enotna študentska izkaznica v obliki aplikacije za pametne telefone.

Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije (MVZI) pripravlja uvedbo nacionalne digitalne študentske izkaznice v obliki mobilne aplikacije. Mobilna aplikacija bo delovala v operacijskih sistemih Android in iOS, študentje si jo bodo lahko naložili iz uradnih trgovin Google Play in Apple. Ko bo aplikacija na voljo v trgovinah, bodo na strani GOV.SI objavili povezavo (odpiranje v novem zavihku).

  • Slika je simbolična

NE SPREGLEJTE: Navodila za oddajo prošenj na Komisijo za študijske zadeve Senata PF UM

Datum objave: 01.09.2025 | Datum poteka: 30.09.2025

Objavljamo izsek Navodil za oddajo prošenj na Komisijo za študijske zadeve Senata PF UM. Celotna vsebina je dostopna v rubriki VPIS V ŠTUD. LETO 2025/2026 (odpiranje v novem zavihku).

Komisija za študijske zadeve PF UM vloge študentov obravnava v skladu z Navodili za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta UM. 

V celoti so navodila za presojo prošenj objavljena na spletni strani Navodila za presojo prošenj študentov za Komisijo za študijske zadeve PF UM.

Izvedbena navodila za presojo prošenj študentov se uporabljajo za odločanje v naslednjih primerih:

- izjemne odobritve vpisa v višji letnik,
- ponavljanje letnika,
- podaljšanje statusa študenta.


Postopek se začne na pisno prošnjo študenta z oddajo VLOGE. Vloge so dostopne kot priloge tega navodila. Po prejemu vloge, boste s strani računovdstva prejeli račun za izdajo sklepa v višini 18,10 EUR.

Prosimo vas, da ste pozorni na člene, ki navajajo izjemne okoliščine, v katerih ste upravičeni oddati prošnjo, in na navedbo dokazil, ki se upoštevajo kot ustrezna za posamezen upravičen razlog.
K zapisanim razlogom na prošnji morajo biti priložena ustrezna dokazila, saj v nasprotnem primeru navedeni razlogi ne bodo upoštevani pri obravnavi. Obravnavale se bodo samo popolne prošnje, ki bodo prispele v Referat za študentske zadeve v spodaj navedenem roku. Prošnje, ki bodo prispele po tem roku se bodo štele za nepravočasne in bodo s sklepom zavržene!

ROK za oddajo prošenj (vlog) je naslednji:

  • rok za oddajo prošenj za podaljšanje statusa študenta, pridobitev posebnega statusa študenta, izjemno napredovanje v višji letnik, ponavljanje letnika, spremembo načina študija je do najkasneje 10. 9. 2025.
    Zaradi velikega števila oddanih prošenj v preteklih letih vljudno prosimo študente, da v kolikor obstaja možnost, prošnjo oddajo že prej in ne čakajo na skrajni rok.

Študent naj prav tako odda prošnjo v kolikor še čaka na rezultate izpita in ima razloge za uveljavljanje izjemnih okoliščin. V kolikor bo izpit uspešno opravil in izpolnil vpisne pogoje za morebitno napredovanje v višji letnik, ponavljanje itd. se bo vložena prošnja smatrala za brezpredmetno.

Zasedanje Komisije za študijske zadeve PF UM

- petek, 19. septembra 2025, ob 9. uri!


Prošnja za pridobitev posebnega statusa študenta  je sestavni del Pravilnika o študentih s posebnim statusom na UM oz. Pravilnika o študijskem procesu študentov invalidov UM.

K zazpisanim razlogom na prošnji morajo biti priložena ustrezna dokazila (glej Navodila za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta UM za vse navedene razloge), s katerimi prošnjo utemeljujete, saj v nasprotnem primeru navedeni razlogi ne bodo upoštevani pri obravnavi. Obravnavale se bodo samo popolne prošnje, ki bodo prispele na fakulteto do zgoraj navedenih rokov.

Prošnje, ki bodo prispele po tem roku se bodo štele za nepravočasne in bodo s sklepom zavržene.

Prošnja (z vsemi dokazili oz. potrebno dokumentacijo) se pošlje po pošti na naslov: Pravna fakulteta, Komisija za študijske zadeve PF UM s pripisom zadeve: npr. prošnja za podaljšanje statusa, Mladinska ulica 9, 2000 Maribor IN na elektronski naslov bernarda.pevec@um.si  kot enoten PDF dokument, ki ga poimenujete s svojim osebnim imenom in priimkom, v zadevo elektronskega sporočila navedite »oddaja prošnje za – pripišite npr. prošnja za podaljšanje statusa,..«.

Vljudno prosimo, da se držita navodila za oddajo prošenj in prošnjo pošljete tako v fizični kot elektronski obliki.


Rezultati Komisije bodo objavljeni v spletnem AIPS-u dne 19. 9. 2025 po 15. uri. Po objavi rezultatov takoj opravite elektronski vpis, vpisni list natisnite in podpišite ter obvezno pošljite na naslov: Pravna fakulteta, Referat za študentske zadeve, Mladinska ulica 9, 2000 Maribor oz. se osebno oglasite v referatu v času uradnih ur.

Zadnji rok za vpis in oddajo vpisne dokumentacije v referat za študentske zadeve PF UM je 26. 9. 2025!


Za morebitna vprašanja v zvezi z oddajo vlog se lahko obrnete na vodjo referata za študentske zadeve Bernardo Pevec, e-pošta: bernarda.pevec@um.si oz. na tel. 02 250 42 44.

Sofinanciranje doktorskega študija študentov Univerze v Mariboru - študijsko leto 2025/2026

Datum objave: 04.07.2025 | Datum poteka: 30.09.2025

Obveščamo vas, da je Univerza v Mariboru včeraj objavila Javni razpis za sofinanciranje doktorskega študija študentov Univerze v Mariboru za študijsko leto 2025/2026. Prijavitelji morajo prijavo dostaviti v vložišče Univerze v Mariboru (Slomškov trg 15, 2000 Maribor) ne glede na vrsto prenosa pošiljke najkasneje do vključno 19. 9. 2025 do 12.00 ure (opoldne).

Vsi dokumenti in obrazci so objavljeni na spletni strani moja.um.si (odpiranje v novem zavihku).

Ob tem ponovno opozarjamo, da morajo študenti izpolniti in predložiti vse zahtevane obrazce, ki so na voljo na spletni strani Doktorske šole UM (odpiranje v novem zavihku), in sicer:

  • obrazec Prijava na javni razpis,
  • Priloga 1: Idejna zasnova doktorske disertacije,
  • Potrdilo o povprečju ocen.

Študenti morajo biti posebej pozorni na to, da ne smejo namesto Priloge 1: Idejna zasnova doktorske disertacije priložiti Okvirnega programa doktorskega študija, ki ga študenti izpolnijo ob vpisu na doktorski študij. V kolikor bodo namesto Idejne zasnove doktorske disertacije predložili Okvirni program doktorskega študija, bo njihova vloga zavržena s sklepom brez poziva za dopolnitev, kakor je določeno v točki 4.3 razpisa.

Prav tako bi želeli opozoriti, da je prišlo do spremembe tretje točke v obrazcu »Priloga 1: Idejna zasnova doktorske disertacije« – namesto navedbe predvidene objavljivosti znanstvenoraziskovalnega dela (mednarodne revije) je zdaj potrebno opisati predvidene znanstvene prispevke (tj. utemeljitev vsebine, ne navedba revij).

Razpis za tutorje v štud. letu 2025/2026

Datum objave: 06.06.2025 | Datum poteka: 30.09.2025

Spoštovani študenti.

Na podlagi 16. člena Navodil o izvajanju tutorskega sistema na Pravni fakulteti Univerze v Mariboru (odpiranje v novem zavihku), sprejetih na 8. redni seji Senata Pravne fakultete Univerze v Mariboru dne 24. 4. 2024, Pravna fakulteta Univerze v Mariboru objavlja RAZPIS ZA TUTORJE ŠTUDENTE PRAVNE FAKULTETE UNIVERZE V MARIBORU za študijsko leto 2025/2026.

Prijava je mogoča z vložitvijo kandidature za tutorja študenta v skladu z razpisom. Kandidaturo je potrebno oddati najkasneje do 5. septembra 2025 do 12.00 v zaprti kuverti na naslov: Pravna fakulteta Univerze  v Mariboru, Mladinska ulica 9, 2000 Maribor, s pripisom: »Kandidatura za tutorja študenta – ne odpiraj!«. Kandidature, ki bodo vložene po preteku roka za vložitev, se ne bodo upoštevale.

Vljudno vabljeni k oddaji prijave.


TUTORSTVO NA PF UM - Informacije o načrtovanem Uvodnem usposabljanju tutorjev študentov (odpiranje v novem zavihku)


 

Erasmus+ praksa na Veleposlaništvu RS na Dunaju (2025/2026)

Datum objave: 21.05.2025 | Datum poteka: 30.09.2025

Veleposlaništvo Republike Slovenije na Dunaju obvešča o možnosti opravljanja Erasmus+ študijske prakse v spodaj navedenih obdobjih:
- od 1. septembra do 31. decembra 2025,
- od 1. decembra do 31. marca 2026,
- od 1. januarja do 30. aprila 2026
.

Študenti imajo možnost spoznavanja in sodelovanja pri delu Veleposlaništva, in sicer:
a) pomoč in podpora diplomatom pri vsakodnevnih nalogah (vsebinsko in pisarniško delo),
b) poročanje o aktualnih temah v Avstriji, udeležba (in poročanje) na konferencah in predavanjih,
c) priprava in sodelovanje na dogodkih v organizaciji Veleposlaništva in kulturnega centra SKICA,
d) druga opravila po navodilu vodje notranje organizacijske enote Veleposlaništva, v katero je študent razporejen.

Pogoji:
- status študenta vključenega v program Erasmus ali Erasmus + v času opravljanja prakse,
- pripravljenost na skupinsko delo, inovativnost, fleksibilnost, samostojnost, uglajenost, odprtost, pozitivna naravnanost,
- zagotovljeno zdravstveno zavarovanje v času opravljanja prakse (potrdilo potrebno posredovati pred začetkom opravljanja prakse),
- aktivno znanje slovenskega, nemškega in angleškega jezika.

Prijava mora vsebovati:
- kratko motivacijsko pismo v slovenščini ali nemščini ,
- kratek življenjepis v slovenščini ali nemščini,
- preferenčno navedbo obdobja, v katerem bi kandidati želeli opravljati Erasmus+ študijsko prakso.

Erasmus+ študijska praksa je neplačana, za nastanitev na Dunaju poskrbijo študenti sami.

Prijave z zadevo »Prijava za Erasmus+ študijsko prakso na VDU« pošljite na sloembassy.vienna@gov.si.

Veleposlaništvo Republike Slovenije na Dunaju o izbiri kandidata obvesti Ministrstvo za zunanje zadeve, ki izbrane kandidate na podlagi 16.a člena Zakona o zunanjih zadevah (Uradni list RS, št. 113/03 – uradno prečiščeno besedilo, 20/06 – ZNOMCMO, 76/08, 108/09, 80/10 – ZUTD, 31/15 in 30/18 – ZKZaš) odobri in pred nastopom Erasmus+ študijske prakse varnostno preveri.

Vabljeni k prijavi.
 

Objavljen je Razpis za vpis v podiplomske študijske programe UM v študijskem letu 2025/2026

Datum objave: 28.03.2025 | Datum poteka: 30.09.2025

​Na spletni strani moja.um.si (odpiranje v novem zavihku)  je objavljen Razpis za vpis v podiplomske študijske programe Univerze v Mariboru v študijskem letu 2025/26. 

Prvi prijavni rok se odpira 31. marca 2025.

Vljudno vabljeni k vpisu na podiplomske študijske programe Pravne fakultete Univerze v Mariboru. Študentom ponujamo dva magistrska študijska programa in sicer Magistrski študijski program 2. stopnje Pravo (odpiranje v novem zavihku) in Magistrski študijski program 2. stopnje Evropske pravne študije (odpiranje v novem zavihku) ter Doktorski študijski program 3. stopnje Pravo (odpiranje v novem zavihku).


Prvi prijavni rok za vpis v 1. letnik magistrskega študija bo ostal odprt:

  • za državljane_ke RS in državljane_ke držav članic EU ter za Slovence_ke brez slovenskega državljanstva do 5. septembra 2025;
  • za državljane_ke držav nečlanic EU do 30. maja 2025.

Prvi prijavni rok za vpis v 1. letnik doktorskega študija bo ostal odprt:

  • za državljane_ke RS in državljane_ke držav članic EU do 5. septembra 2025;
  • za Slovence_ke brez slovenskega državljanstva in državljane_ke držav nečlanic EU do 30. maja 2025.

Prav tako vas vljudno vabimo na INFORMATIVNI DAN za PODIPLOMSKI ŠTUDIJ (odpiranje v novem zavihku), ki bo v torek, 13. maja 2025 s pričetkom ob 15. uri za magistrska študijska programa ter ob 16. uri za doktorski študijski program.

Število prijav in omejitve vpisa po prvem prijavnem roku

Datum objave: 28.03.2025 | Datum poteka: 30.09.2025

Na spletni strani moja.um.si (odpiranje v novem zavihku) so objavljeni podatki o številu prijav in omejitve vpisa po prvem prijavnem roku za državljane Republike Slovenije in državljane držav članic Evropske unije ter za Slovence brez slovenskega državljanstva za vpis v prvi letnik dodiplomskih in enovitih magistrskih študijskih programov v študijskem letu 2025/2026.​​​​​​

 

Evalvacija dela in merjenje zadovoljstva uporabnikov tutorstva na UM

Datum objave: 14.03.2025 | Datum poteka: 30.09.2025

Spoštovane študentke, spoštovani študenti.

Univerza v Mariboru v skladu z Navodili o izvajanju tutorskega sistema na UM izvaja ciljne ankete za evalvacijo dela tutork in tutorjev in merjenje zadovoljstva uporabnikov tutorstva.

Delovna skupina za spremljanje izvajanja tutorskega sistema na UM je oblikovala enoten anonimen vprašalnik, s katerim študentke in študenti sporočijo svoje povratne informacije o izkušnjah s tutorsko podporo in svoje predloge za izboljšanje tutorstva na UM.

Vljudno vas vabimo k izpolnjevanju evalvacijskega vprašalnika.

Vprašalnik je na voljo v slovenskem in v angleškem jeziku (za primer sodelovanja z mednarodnimi študenti):

VPRAŠALNIK ZA MERJENJE ZADOVOLJSTVA S TUTORSTVOM NA UM (odpiranje v novem zavihku)

QUESTIONNAIRE FOR MEASURING SATISFACTION WITH TUTORING AT UM (odpiranje v novem zavihku)

Vprašalnik je popolnoma anonimen tako za študenta kot tudi za tutorja. Za dostop do vprašalnika se je treba prijaviti z digitalno identiteto UM, kar zagotavlja, da ga izpolnjujejo izključno študenti Univerze v Maribore in ne tretje osebe. Odgovori ostajajo anonimni in niso povezani s prijavljeno digitalno identiteto.

  • QR koda ki vodi do vprašalnika

Dvojna diploma WAYNE STATE UNIVERSITY LAW SCHOOL V DETROITU in PRAVNE FAKULTETE UNIVERZE V MARIBORU

Datum objave: 14.03.2025 | Datum poteka: 30.10.2025

Obveščamo vas, da se lahko študenti prvega letnika Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo Pravne fakultete Univerze v Mariboru (odpiranje v novem zavihku) prijavite  v program dvojne diplome na Wayne State University Law School v Detroitu (odpiranje v novem zavihku), Michigan, ZDA. Študent, ki je sprejet v Wayne Law program, lahko v času, ko je vpisan v 2. letnik na matični fakulteti, zaključi katerega od treh LL.M. programov (Labor and Employment Law, Corporate and Finance Law, Taxation, or United States Law), v trajanju enega leta. Na podlagi takšnega študija (1. letnik na Pravni fakulteti Univerze v Mariboru in uspešno zaključen LL.M. program na Wayne Law School) študent pridobi obe diplomi ter naziva magister prava oz. magistrica prava na Pravni fakulteti Univerze v Mariboru in Master of Laws (LL.M.) na Wayne Law School.

Študij na Wayne State Law School je, kot študij v ZDA sicer, plačljiv. Vsi študenti Pravne fakultete Univerze v Mariboru, ki so sprejeti v Wayne Law program, pa dobijo 50 % znižanje šolnine. Pravna fakulteta Univerze v Mariboru študentom pomaga pri iskanju dodatnih možnosti financiranja.

Vljudno vabljeni, da se nam 15. aprila 2025, ob 8.30, pridružite v Senatni sobi na predavanju in predstavitvi študija v ZDA, ki ga bo izvedel dekan Wayne Law School, prof. dr. Richard Bierschbach.

Za več informacij se lahko obrnete na referat oz. na prof. dr. Vesno Rijavec.

  • Logotip Wayne State University

Razpis za vpis v dodiplomske in enovite magistrske študijske programe v študijskem letu 2025/2026

Datum objave: 20.02.2025 | Datum poteka: 31.10.2025

Na spletni povezavi moja.um (odpiranje v novem zavihku) lahko kandidatke in kandidati najdete informacije o postopku prijave in vpisa, prijavnih rokih, načinu prijave ter o razpisanih študijskih programih in vpisnih pogojih. 

Kandidatke in kandidati se za vpis na dodiplomske in enovite magistrske študijske programe prijavite na spletnem portalu eVŠ (odpiranje v novem zavihku).

Kdaj se prijavim za študijsko leto 2025/26?

Prijavni roki​ za državljane RS in državljane držav članic EU ter Slovence brez slovenskega državljanstva (​prijava za vpis v 1. letnik, za vzporedni študij in študij diplomantov na enovitih magistrskih študijskih programih):

Prvi prijavni rok: od 18. februarja do 18. marca 2025
Kandidati/-ke lahko oddajo eno prijavo, v kateri po prednostnem vrstnem redu navedejo do tri (3) študijske želje.

Rok za zapolnitev še prostih vpisnih mest: od 24. do 25. septembra 2025 do 10. ure
Kandidati/-ke lahko oddajo največ tri (3) prijave, v vsaki lahko navedejo eno študijsko željo.

Prijava za vzporedni študij in študij diplomantov na enovitih magistrskih študijskih programih​od 1. do 15. septembra 2025 (za študijske programe, pri katerih se preverjajo posebne nadarjenosti, sposobnosti in spretnosti, je potrebno prijavo oddati od 18. februarja do 18. marca 2025​​​).
Kandidati/-ke lahko oddajo več prijav, v vsaki navedejo eno študijsko željo.

 

OBVESTILO O KIBERNETSKEM NAPADU

Datum objave: 26.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Spoštovani!

Dne 23. 10. 2024 v večernih urah je bil na centralno računalniško infrastrukturo Univerze v Mariboru izveden obsežen kibernetski napad z izsiljevalsko programsko kodo, s čimer so bile onemogočene vse storitve, kot so: elektronska pošta, okolje spletne učilnice, spletne strani, digitalna identiteta, uporaba akademskega, kadrovskega in finančnega informacijskega sistema, uporaba orodja MS-Teams, storitev OneDrive in ostale.  

Poleg pristojnih IKT-strokovnjakov na RCUM in IKT-koordinatorjev so Univerzi v Mariboru takoj po dogodku s svojimi strokovnjaki na pomoč priskočile tudi številne zunanje institucije. Izjemno pomembna informacija, tako za zaposlene in študente, kot tudi vse druge posameznike je, da vsa dosedanja poizvedovanja in ugotovitve, zbrane iz različnih virov, kažejo na to, da ob kibernetskem napadu ni prišlo do posega v (osebne) podatke oz. do njihovega iznosa, temveč je napad zgolj onemogočil dostop do podatkov v digitalni obliki. Vse do danes Univerza v Mariboru tudi ni prejela kakršne koli informacije o odlivu podatkov ali grožnje, ki bi kazala na to, da so bili podatki odtujeni. 

Na podlagi varnostnih kopij in drugih postopkov povrnitve sistemov oz. podatkov Univerza v Mariboru počasi in s posebno previdnostjo ponovno vzpostavlja delovanje sistemov, kot so ožičeno in brezžično omrežje, elektronska pošta za študente, delovanje MS-Teams storitev, spletne strani, druge storitve M365, kadrovski sistem in sistem za obračun plač ter drugih dohodkov, finančno računovodski sistem, spletno učilnico Moodle idr. Vse to je že delujoče. Glede ostalih dodatnih IT-storitev, ki so bile pred napadom na voljo in jih je številčno še okrog 300, pa vas obveščamo, da bodo predane v uporabo šele takrat, ko bodo ustrezno pripravljene in zaščitene, pri čemer časovnice zaradi številnih faktorjev ni mogoče napovedati. 

S tem obvestilom želimo vse deležnike podrobneje seznaniti z dosedanjimi ugotovitvami in predvsem z dejstvom, da lahko z veliko verjetnostjo trdimo, da s kibernetskim napadom do posega v osebne podatke posameznikov ni prišlo. Podatki na diskovnih kapacitetah so bili kriptirani, kar je povzročilo njihovo neberljivost oz. neuporabnost, niso pa bili izvoženi oz. odtujeni.

Še naprej vas bomo tekoče obveščali o napredku pri celoviti obnovi informacijsko-komunikacijskega sistema Univerze v Mariboru, s katerim bomo na hkrati vzpostavili tudi nove varnostne standarde, ki bodo kulturo uporabe IKT-storitev dvignili na še višji nivo. 

S spoštovanjem,
rektor prof. dr. Zdravko Kačič  

Objavljen je urnik za študijsko leto 2024/2025

Datum objave: 02.10.2024 | Datum poteka: 30.09.2025

Spoštovani študenti.

Objavili smo U R N I K E za študijsko leto 2024/2025.

Do urnikov lahko dostopate s klikom na urniki v vrstici, ki se nahaja na vrhu spletne strani Pravne fakultete Maribor Slika urnikov

ali pod kategorijo: Študij -> Urniki.


Izredne študente obveščamo, da urnik še ni dokončen oz. obstaja možnost naknadnih sprememb.


V nadaljevanju objavljamo razpredelnice iz katerih je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

SKUPINE VAJ IN SEMINARJEV

LEGENDA KRATIC, ki so uporabljene v urnikih:

  • PRAVO 1 UN - 1. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 UN - 2. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 3 UN - 3. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)
  • PRAVO 1 MAG - 1. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 MAG - 2. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)

OBRAZLOŽITEV glede predavanj, skupin in vaj

Univerzitetni študijski program 1. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v dveh (2) skupinah, vaje za 1. in 2. letnik v treh (3) skupinah.
Seminarji za 3. letnik v eni (1) skupini in vaje v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 UN V 1. skupina

A - Jo

PRAVO 1 UN V 2. skupina

Ju - Poj

PRAVO 1 UN V 3. skupina

Pol - Ž

 

1. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 1 UN S 1. skupina

A - Ma

PRAVO 1 UN S 2. skupina

Me - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 UN V 1. skupina

A - J

PRAVO 2 UN V 2. skupina

K - Pl

PRAVO 2 UN V 3. skupina

Po - Ž

 

2. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 2 UN S 1. skupina

A - L

PRAVO 2 UN S 2. skupina

M - Ž

 

3. LETNIK VAJE

 

PRAVO 3 UN V 1. skupina

A - M

PRAVO 3 UN V 2. skupina

N - Ž


* Seminarji na Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje Pravo se bodo v 3. letniku izvajali v eni (1) skupini.


Magistrski študijski program 2. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v eni (1) skupini, vaje za 1. in 2. letnik v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 MAG V 1. skupina

A - L

PRAVO 1 MAG V 2. skupina

M - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 MAG V 1. skupina

A - Kol

PRAVO 2 MAG V 2. skupina

Kor - Ž

 

Spoznajte TUTORJE ŠTUDENTE Pravne fakultete Univerze v Mariboru za študijsko leto 2024/2025

Datum objave: 02.10.2024 | Datum poteka: 30.09.2025

V študijskem letu 2024/2025 ekipo tutorjev, sestavljajo naslednji študenti, ki vam bodo pomagali pri študijskih izzivih, vprašanjih in vključevanju v študentsko življenje na fakulteti.

Amadeja Mlinar – Koordinatorka tutorjev PF UM

E-naslov: amadeja.mlinar@student.um.si

Lisa Elizabeth Strouken – Tutorka študentka za študente 1. letnika

E-naslov: lisa.strouken@student.um.si

Nuša Pleteršek – Tutorka študentka za študente 1. letnika

E-naslov: nusa.pletersek@student.um.si

Samo Baltić – Tutor študent za študente 1. letnika in mednarodne študente

E-naslov: samo.baltic@student.um.si

Blaž Bukovec – Tutor študent za študente 2. letnika

E-naslov: blaz.bukovec@student.um.si

Miha Marko – Tutor študent za študente 3. letnika

E-naslov: miha.marko@student.um.si

Ajda Kolšek – Tutorka študentka za študente 4. letnika

E-naslov: ajda.kolsek@student.um.si

Asja Lešnik – Tutorka študentka za študente 5. letnika

E-naslov: asja.lesnik@student.um.si