Obvestila

Obvestila 1 do 20 od 37

Skupno poročilo o izvoljenih kandidatih na volitvah v študentske svete

Datum objave: 18.11.2025 | Datum poteka: 31.12.2025

Spoštovani.

Obveščamo vas, da so zaključene volitve v študentske svete članic in drugih članic Univerze v Mariboru, izvedene skladno s sklepom o razpisu volitev, z dne 22. 9. 2025 in Sklepom o razveljavitvi in ponovitvi volitev v volilni enoti Lent 3 (12. dom), z dne 11. 11. 2025.

Sklep o razpisu volitev določa, določa, da se skupno poročilo o izvoljenih kandidatih javno objavi na spletnih straneh članic in drugih članic Univerze v Mariboru.

V sled navedenega vam v prilogi posredujemo Skupno poročilo o izvoljenih kandidatih.

Več o celotnem postopku lahko preberete tudi na INFORMACIJE O VOLITVAH.

NAPOVEDUJEMO: Izbirnost izbirnih predmetov na Magistrskem študijskem programu 2. stopnje Pravo v štud. letu 2025/2026

Datum objave: 17.11.2025 | Datum poteka: 02.12.2025

Spoštovani študenti.

Obveščamo vas, da bo postopek izbire izbirnih predmetov na Magistrskem študijskem programu 2. stopnje Pravo za redno obliko študija v štud. letu 2025/2026 mogoč od ponedeljka, 24. novembra 2025, od 12. ure dalje. Izbirnost bo mogoča do ponedeljka, 1. decembra 2025, do 12. ure.

Če izbire izbirnih predmetov do 1. decembra 2025, do 12. ure, ne boste opravili, vam bo izbirne predmete določila fakulteta. Sprememba izbire izbirnih predmetov po tem datumu ni več možna.


Izbirnost bo v predvidenem časovnem okvirju mogoče izvesti na povezavi: https://evidenca.pf.um.si/izbirni2/


Senat Pravne fakultete Univerze v Mariboru razpiše enajst (11) izbirnih predmetov na rednem študiju Magistrskega študijskega programa 2. stopnje »Pravo«, ki se bodo izvedli v študijskem letu 2025/2026 v letnem semestru 1. letnika, in sicer:

Primerjalno pravo in veliki pr. sistemi       

Izvajalec: dr. Matjaž Tratnik                         

Civilno izv. pravo in nepravdni postopki     

Izvajalka: dr. Tjaša Ivanc                    

Medicinsko pravo

Izvajalka: dr. Suzana Kraljić                          

Evropsko konkurenčno pravo           

Izvajalka: dr. Martina Repas                        

Mednarodno kazensko pravo           

Izvajalec: dr. Miha Šošić; izvajalec vaj: Jan Stajnko

Sodelovanje na tekmovanjih MOOT in MUN II        

Izvajalka: dr. Petra Weingerl, dr. Aljoša Polajžar; izvajalca vaj: Lina Burkelc Juras in Jan Stajnko

Evropsko civilno proc. pravo             

Izvajalki: dr. Vesna Rijavec in dr. Tjaša Ivanc

Etika in pravo

Izvajalka: dr. Katja Drnovšek                        

Trajnostni razvoj in pravo: IT            

Izvajalec: dr. Aleš Ferčič                     

Pravo družb EU – svob. ust. sedeža

Izvajalka: dr. Jerneja Prostor; izvajalka vaj: Lina Burkelc Juras

Diplomatsko in konzularno pravo         

Izvajalca: dr. Matjaž Tratnik in dr. Marius Mensah Cocou

Priložnost za sodelovanje na tekmovanjih Model United Nations (MUN)!

Datum objave: 13.11.2025 | Datum poteka: 24.11.2025

Pravna fakulteta UM išče interesente za udeležbo na tekmovanju Mediterranean Model United Nations (MEDMUN), ki bo potekalo od 10. aprila do 12. aprila 2026 v Mentonu, Francija. Več o tekmovanju na spletni strani Mymun (odpiranje v novem zavihku).

Tekmovanje poteka v celoti v angleškem jeziku. Študenti, ki ste zainteresirani za udeležbo na tekmovanju Mediterranean Model United Nations (MEDMUN), pošljite svojo prijavo (oziroma svoja morebitna vprašanja glede tekmovanja) na aljosa.polajzar@um.si . Rok za prijave je do vključno nedelje 23. novembra. Razgovori za izbor bodo opravljeni po koncu prijav.

  • Mesto Menton, Francija

Spoznajte TUTORJE ŠTUDENTE Pravne fakultete Univerze v Mariboru za študijsko leto 2025/2026

Datum objave: 02.11.2025 | Datum poteka: 30.10.2026

V študijskem letu 2025/2026 ekipo tutorjev, sestavljajo naslednji študenti, ki vam bodo pomagali pri študijskih izzivih, vprašanjih in vključevanju v študentsko življenje na fakulteti.

Miha Marko – Koordinator tutorjev PF UM

E-naslov: miha.marko@student.um.si

Uradne ure: četrtek od 18:00 do 19:00


Lan Šket – Tutor študent za študente 1. letnika (Rimsko pravo, Pravna zgodovina, Pravni sistem in institucije EU)

E-naslov: lan.sket@student.um.si

Uradne ure: petek od 15:00 do 16:00


Lara Melliwa – Tutorka študentka za študente 1. letnika (Pravoznanstvo, Kazensko materialno pravo, Kazensko procesno pravo)

E-naslov: lara.melliwa@student.um.si

Uradne ure: sreda od 18:00 do 19:00


Nina Sumrak – Tutorka študentka za študente 1. letnika in mednarodne študente (Ustavno pravo, Splošni del civilnega prava)

E-naslov: nina.sumrak@student.um.si

Uradne ure: ponedeljek od 18:00 do 19:00


Nuša Pleteršek – Tutorka študentka za študente 2. letnika

E-naslov: nusa.pletersek@student.um.si

Uradne ure: torek od 18:00 do 19:00


Lisa Elizabeth Strouken – Tutorka študentka za študente 3. letnika

E-naslov: lisa.strouken@student.um.si

Uradne ure: četrtek od 18.00 do 19:00


Mija Kozole – Tutorka študentka za študente 4. letnika

E-naslov: mija.kozole@student.um.si

Uradne ure: torek od 18:00 do 19:00


Ajda Kolšek – Tutorka študentka za študente 5. letnika in mednarodne študente, vpisane na podiplomski študij

E-naslov: ajda.kolsek@student.um.si

Uradne ure: torek od 18:00 do 19:00


Tutorji so študentom na voljo v času uradnih ur, izven tega časa pa lahko njihov odgovor pričakujete v roku treh delovnih dni po poslanem sporočilu.

  • Tutorji študenti v štud. letu 2025/2026

Informativni videoposnetki Varuha človekovih pravic za študente

Datum objave: 31.10.2025 | Datum poteka: 31.12.2099

Varuh človekovih pravic Republike Slovenije je pripravil serijo kratkih informativnih videov, namenjenih študentkam in študentom, ki želijo bolje spoznati svoje pravice v času študija.

Videi so razdeljeni v štiri tematske sklope:

Namen pobude je študentom na preprost in razumljiv način približati ključne informacije ter jih spodbuditi k aktivnemu uveljavljanju svojih pravic.

Videi so dostopni na uradni spletni strani Varuha (odpiranje v novem zavihku) in na YouTube kanalu Varuha (odpiranje v novem zavihku).

  • Infografika

12. konferenca MUNLawS

Datum objave: 20.10.2025 | Datum poteka: 01.12.2025

Model United Nations klub Pravne fakultete Univerze v Ljubljani pod mentorstvom doc. dr. Maše Kovič Dine organizira že 12. konferenco MUNLawS, ki bo potekala med 28. in 30. novembrom 2025 na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani.

V sodelovanju s Pisarnо Evropskega parlamenta v Sloveniji in Ministrstvom za zunanje in evropske zadeve bo letošnja konferenca obeležila 80. obletnico konca druge svetovne vojne ter iztekajoče se članstvo Slovenije v Varnostnem svetu OZN. Na otvoritveni slovesnosti bo potekala okrogla miza s poslanci Evropskega parlamenta o vprašanju varnosti v okviru večletnega finančnega načrta EU.

Model United Nations (MUN) je format, v okviru katerega udeleženci sodelujejo v simulaciji postopkov pred telesi OZN ter drugih mednarodnih organizacij ali nadnacionalnih zvez. Na ta način se seznanijo s postopkovnimi pravili delovanja teh organizacij, raziskujejo aktualna vprašanja mednarodnih odnosov in mednarodnega prava, hkrati pa izboljšujejo svoje govorne in pogajalske spretnosti v angleškem jeziku.

V kotizacijo so vključeni:
– potrdilo o udeležbi,
– materiali za sodelovanje na konferenci,
– kosila in odmori za kavo,
– udeležba na izbranih stranskih in večernih dogodkih ter
– nagrade za najuspešnejše delegate, vključno s priznanjem, ki je uporabno tudi pri pridobivanju štipendij.

Prijave potekajo prek obrazca na spletni strani MUNLawS (odpiranje v novem zavihku), kjer so na voljo tudi dodatne informacije. Vprašanja lahko pošljete na info@munlaws.com, vabimo pa vas tudi, da spremljate naš profil na Instagramu (@munlaws_slovenia), kjer redno objavljamo novice in vsebine o letošnji konferenci.

Zainteresirane vabimo tudi k sodelovanju v interaktivnem spletnem kvizu Kahoot (PIN: 07691790), kjer se lahko seznanite z izbranimi vsebinami, ki bodo obravnavane na prihajajoči konferenci.

  • 12. konferenca MUNLawS - Slika 1

Opravljanje neplačanega stažiranja na Veleposlaništvu RS v Haagu

Datum objave: 20.10.2025 | Datum poteka: 31.12.2025

Veleposlaništvo RS v Haagu omogoča opravljanje študentskega stažiranja v letu 2026 za obdobje od 2 do 4 mesecev. O odobritvi, začetku nastopa in trajanju stažiranja odloča Veleposlaništvo Republike Slovenije v Haagu, po predhodni odobritvi Ministrstva za zunanje zadeve, ki izbrane kandidate na podlagi sprememb Zakona o zunanjih zadevah (ZZZ-1C, Ur. l. RS, št. 108/09) pred nastopom študentske prakse varnostno preveri. 

Stažistke/ stažisti imajo možnost spoznavanja in sodelovanja pri delu veleposlaništva, in sicer:
a) pomoč diplomatom na področju gospodarskega sodelovanja, znanosti in tehnologije, kulturi in javni diplomaciji;
b) udeležba na sestankih mednarodnih organizacij (OPCW, ICC, ICJ…);
c) priprava  in sodelovanje na dogodkih veleposlaništva,
d) druga opravila po navodilu veleposlanika.

Stažiranje je neplačano.

Pogoji:

- status študentke, študenta v času opravljanja prakse (najmanj absolvent!),
- interes za diplomacijo, mednarodne odnose, mednarodne ekonomske odnose, mednarodno pravo,
- smisel za delo v team-u, inovativnost, samostojnost, odprtost, pozitivna naravnanost,
- zagotovljeno zdravstveno zavarovanje v času opravljanja prakse,
- aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika, znanje nizozemščine je lahko prednost;


Prijava mora vsebovati:

- kratko motivacijsko pismo v angleščini (največ 250 besed)
- kratek življenjepis v slovenščini (največ 1 stran),
- priporočilo profesorja oz. delodajalca v primeru relevantnih delovnih izkušenj v slovenščini

Prijave, motivacijsko in priporočilna pisma« pošljite na e-mail: sloembassy.hague@gov.si

Pri izbiri bodo imeli prednost kandidati, ki bodo izrazili pripravljenost daljšega stažiranja. Pričetek prakse je mogoč od 5. januarja 2026.

  • Pročelje Velopoaslaništva v Haafu

Digitalna študentska izkaznica

Datum objave: 06.10.2025 | Datum poteka: 31.12.2026

S študijskim letom 2025/2026 se uvaja enotna študentska izkaznica v obliki aplikacije za pametne telefone.

Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije (MVZI) pripravlja uvedbo nacionalne digitalne študentske izkaznice v obliki mobilne aplikacije. Mobilna aplikacija bo delovala v operacijskih sistemih Android in iOS, študentje si jo bodo lahko naložili iz uradnih trgovin Google Play in Apple. Ko bo aplikacija na voljo v trgovinah, bodo na strani GOV.SI objavili povezavo (odpiranje v novem zavihku).

Študente obveščamo, da tudi brez študentske izkaznice lahkokoristite pravice iz študentskega statusa, saj se status, za npr. študentsko prehrano, subvencionirano vozovnico, preverja neposredno iz evidence študentov in diplomantov eVŠ.

  • Slika je simbolična

Objavljen je urnik za študijsko leto 2025/2026 + razpredelnice za skupine vaj in seminarjev

Datum objave: 02.10.2025 | Datum poteka: 30.09.2026

Spoštovani študenti.

Objavili smo U R N I K E za študijsko leto 2025/2026.

Do urnikov lahko dostopate s klikom na urniki v vrstici, ki se nahaja na vrhu spletne strani Pravne fakultete Maribor Slika urnikov

ali pod kategorijo: Študij -> Urniki.


V nadaljevanju objavljamo razpredelnice iz katerih je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

SKUPINE VAJ IN SEMINARJEV

LEGENDA KRATIC, ki so uporabljene v urnikih:

  • PRAVO 1 UN - 1. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 UN - 2. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 3 UN - 3. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)
  • PRAVO 1 MAG - 1. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 MAG - 2. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)

OBRAZLOŽITEV glede predavanj, skupin in vaj

Univerzitetni študijski program 1. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v dveh (2) skupinah, vaje za 1. in 2. letnik v treh (3) skupinah.
Seminarji za 3. letnik v eni (1) skupini in vaje v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 UN V 1. skupina

A - Kos

PRAVO 1 UN V 2. skupina

Kov - P

PRAVO 1 UN V 3. skupina

R - Ž

 

1. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 1 UN S 1. skupina

A - M

PRAVO 1 UN S 2. skupina

N - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 UN V 1. skupina

A - I

PRAVO 2 UN V 2. skupina

J - Pe

PRAVO 2 UN V 3. skupina

Pi - Ž

 

2. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 2 UN S 1. skupina

A - L

PRAVO 2 UN S 2. skupina

M - Ž

 

3. LETNIK VAJE

 

PRAVO 3 UN V 1. skupina

A - Le

PRAVO 3 UN V 2. skupina

Lu - Ž


* Seminarji na Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje Pravo se bodo v 3. letniku izvajali v eni (1) skupini.


Magistrski študijski program 2. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v eni (1) skupini, vaje za 1. in 2. letnik v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 MAG V 1. skupina

A - M

PRAVO 1 MAG V 2. skupina

N - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 MAG V 1. skupina

A - L

PRAVO 2 MAG V 2. skupina

M - Ž


Moj portal UM (Aplikacija za študente)

Na Moja.UM je za študente omogočena tudi personalizirana vsebina. S prijavo v Moj portal UM dobi študent prikazan urnik za svoj študijski program, po želji tudi za izbirne učne enote. 

Kot dodatna informacija so na urn​iku prikazani izpitni roki, na katere je študent prijavljen. V aplikaciji lahko spremlja obvestila Študentskega sveta UM in še nekatere druge informacije.

 

Opravljanje Erasmus+ študijske prakse na Stalnem predstavništvi Republike Slovenije pri zvezi NATO v Bruslju

Datum objave: 23.09.2025 | Datum poteka: 30.11.2025

Stalno predstavništvo Republike Slovenije pri zvezi NATO obvešča o možnosti opravljanja Erasmus+ študijske prakse, in sicer kadarkoli med 1.11.2025 in 31.7.2026.

Študenti imajo možnost spoznavanja in sodelovanja pri delu stalnega predstavništva, in sicer:

  • pomoč in podpora diplomatom pri vsakodnevnih nalogah,
  • pomoč in udeležba na zasedanjih Severnoatlantskega sveta,
  • pomoč in udeležba na ministrskih zasedanjih,
  • sodelovanje pri sestankih delovnih odborov zveze NATO iz različnih področij in priprava poročil,
  • druga opravila po navodilu mentorja.

Pogoji:

  • status študenta ali mladega diplomanta, vključenega v program Erasmus+ v času opravljanja prakse,
  • opravljeno varnostno preverjanje,
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • dobro pisno izražanje v slovenskem jeziku.

Prijave z zadevo "Prijava za Erasmus+ študijsko prakso na MNA" pošljite na slomission.nato@gov.si. Prijava mora vsebovati:

  • življenjepis,
  • motivacijsko pismo (300-500 besed),
  • preferenčno obdobje, v katerem bi kandidat želel opravljati Erasmus+ študijsko prakso.

Erasmus+ študijska praksa je finančno pokrita s štipendijo Erasmus+ programa. Izpolnjevanje pogojev za pridobitev štipendije je pogoj za opravljanje prakse. Za nastanitev v Bruslju poskrbijo študenti sami.

OBVESTILO O KIBERNETSKEM NAPADU

Datum objave: 26.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Spoštovani!

Dne 23. 10. 2024 v večernih urah je bil na centralno računalniško infrastrukturo Univerze v Mariboru izveden obsežen kibernetski napad z izsiljevalsko programsko kodo, s čimer so bile onemogočene vse storitve, kot so: elektronska pošta, okolje spletne učilnice, spletne strani, digitalna identiteta, uporaba akademskega, kadrovskega in finančnega informacijskega sistema, uporaba orodja MS-Teams, storitev OneDrive in ostale.  

Poleg pristojnih IKT-strokovnjakov na RCUM in IKT-koordinatorjev so Univerzi v Mariboru takoj po dogodku s svojimi strokovnjaki na pomoč priskočile tudi številne zunanje institucije. Izjemno pomembna informacija, tako za zaposlene in študente, kot tudi vse druge posameznike je, da vsa dosedanja poizvedovanja in ugotovitve, zbrane iz različnih virov, kažejo na to, da ob kibernetskem napadu ni prišlo do posega v (osebne) podatke oz. do njihovega iznosa, temveč je napad zgolj onemogočil dostop do podatkov v digitalni obliki. Vse do danes Univerza v Mariboru tudi ni prejela kakršne koli informacije o odlivu podatkov ali grožnje, ki bi kazala na to, da so bili podatki odtujeni. 

Na podlagi varnostnih kopij in drugih postopkov povrnitve sistemov oz. podatkov Univerza v Mariboru počasi in s posebno previdnostjo ponovno vzpostavlja delovanje sistemov, kot so ožičeno in brezžično omrežje, elektronska pošta za študente, delovanje MS-Teams storitev, spletne strani, druge storitve M365, kadrovski sistem in sistem za obračun plač ter drugih dohodkov, finančno računovodski sistem, spletno učilnico Moodle idr. Vse to je že delujoče. Glede ostalih dodatnih IT-storitev, ki so bile pred napadom na voljo in jih je številčno še okrog 300, pa vas obveščamo, da bodo predane v uporabo šele takrat, ko bodo ustrezno pripravljene in zaščitene, pri čemer časovnice zaradi številnih faktorjev ni mogoče napovedati. 

S tem obvestilom želimo vse deležnike podrobneje seznaniti z dosedanjimi ugotovitvami in predvsem z dejstvom, da lahko z veliko verjetnostjo trdimo, da s kibernetskim napadom do posega v osebne podatke posameznikov ni prišlo. Podatki na diskovnih kapacitetah so bili kriptirani, kar je povzročilo njihovo neberljivost oz. neuporabnost, niso pa bili izvoženi oz. odtujeni.

Še naprej vas bomo tekoče obveščali o napredku pri celoviti obnovi informacijsko-komunikacijskega sistema Univerze v Mariboru, s katerim bomo na hkrati vzpostavili tudi nove varnostne standarde, ki bodo kulturo uporabe IKT-storitev dvignili na še višji nivo. 

S spoštovanjem,
rektor prof. dr. Zdravko Kačič  

Monografija Pravo intelektualne lastnine s popustom za študente

Datum objave: 12.09.2024 | Datum poteka: 31.12.2025

Monografija Pravo intelektualne lastnine je prvo slovensko delo, ki celovito obravnava kompleksno področje intelektualne lastnine. Knjiga v 18 poglavjih zajema pravice industrijske lastnine, avtorsko pravo, varstvo poslovnih skrivnosti in druge posebne pravice. Obravnava tudi postopek pridobitve pravic, njihovo prenašanje in sodno varstvo, ter izpostavlja prihodnje izzive na tem področju.
Cilji knjige so predstavitev ključnih konceptov in pravnih predpisov, poglobljena analiza sodne prakse in pravilna uporaba pravaintelektualne lastnine. Knjiga odgovarja na številna vprašanja, uporabna je tako za študente kot strokovnjake in širšo javnost.

Študenti lahko naročite knjigo po akcijski ceni za 75,20 EUR.

  • Monografija Pravo intelektualne lastnine s popustom za študente - Slika 1

OBVESTILO ZA ŠTUDENTE PRAVNE FAKULTETE UNIVERZE V MARIBORU - IZPITNI RED

Datum objave: 02.08.2024 | Datum poteka: 30.09.2099

Zadeva: Prijava na izpit in odjava od izpita

Spoštovani.

V referatu za študentske zadeve Pravne fakultete UM so v zadnjem obdobju zaznali, da se študenti »pozabijo« prijaviti na izpit oz. odjaviti od izpita. Prijavo na izpit oz. odjavo od izpita ureja Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi v Mariboru, št. A4/2009-41AG (v nadaljevanju Pravilnik). Izpitni roki za posamezni študijski program so objavljeni v spletnem portalu AIPS in na spletni strani Pravne fakultete.

I. Prijava na izpit (22. člen Pravilnika)

Poudarjamo, da je študent odgovoren za pravilno in popolno prijavo na izpit. Študent se mora prijaviti na izpit najkasneje pet (5) dni pred izpitom. Prijava na izpit je elektronska v spletnem portalu AIPS. Če želi študent ponovno opravljati izpit z namenom zvišanja ocene (tak izpit se opravlja kot komisijski izpit), o tem najkasneje pet (5) dni pred izpitom obvesti Referat za študijske zadeve, ki ga ročno doda na seznam prijavljenih na izpit.

Izvajalec izpita sme opravljanje izpita dovoliti samo kandidatom, uvrščenim na seznam prijavljenih na izpit, ki so opravili vse predhodne obveznosti pri učni enoti (vaje, seminarske naloge, nastope, poročila in drugo), določene z učnim načrtom posamezne učne enote.

II. Odjava od izpita (23. člen Pravilnika)

Študent lahko odjavi izpit najkasneje dva (2) dni pred izpitom. Odjava je elektronska v spletnem portalu AIPS. Študent, ki iz opravičljivih razlogov ne pride na izpit ali izpit pravočasno odjavi, lahko opravlja izpit v prvem naslednjem razpisanem roku. Študent, ki brez opravičljivega razloga ne pristopi k izpitu na dan, ki je bil zanj določen, ali če izpita ne odjavi pravočasno, sme opravljati izpit šele v drugem naslednjem izpitnem roku. Če študent zaradi opravičljivega razloga ni pristopil k izpitu in izpita ni pravočasno odjavil, se upošteva, da je izpit odjavil pravočasno, če v roku 3 delovnih dni po izpitnem roku v referat dostavi ustrezna pisna dokazila. O ustreznosti dokazil v roku 3 dni odloči strokovna služba.

Izhajajoč iz navedenega poudarjamo, da se lahko opravljanje izpita dovoli izključno študentom, ki so uvrščeni na seznam prijavljenih na izpit.

Študentom, ki se niso pravočasno prijavili na izpit, se NE dovoli opravljanje izpita oz. prijava po roku.

Študent, ki brez opravičljivega razloga ne pristopi k izpitu ali če izpita ne odjavi pravočasno, sme opravljati izpit šele v drugem naslednjem izpitnem roku.


S spoštovanjem.

Dekan Pravne fakultete Univerze v Mariboru
Red. prof. dr. Tomaž Keresteš

Kršitve izpitnega reda

Datum objave: 21.06.2024 | Datum poteka: 31.12.2030

Študent krši izpitni red, če med potekom preverjanja znanja na nedovoljen način sodeluje z drugimi prisotnimi ali če pri tem uporablja nedovoljene pripomočke.

Oseba, ki opravlja ali poizkusi opravljati izpit oz. drugo preverjanje znanja namesto prijavljenega študenta, in študent, namesto katerega opravi ali poizkusi opravljati preverjanje znanja kdo drug, s tem kršita izpitni red.

Kot kršitev se upošteva tudi plagiatorstvo pri seminarskih in diplomskih nalogah, programih in drugih pisnih izdelkih, katerih ocena prispeva k skupni oceni pri učni enoti.

  • Kršitve izpitnega reda - Slika 1

Akt o postopku pomirjanja za študente PF

Datum objave: 08.04.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Spoštovani.

Prilagamo Akt o postopku pomirjanja za študente Pravne fakultete Univerze v Mariboru (v nadaljevanju: akt) s prilogo: Vzorec pobude za začetek postopka. Akt je pričel veljati in se uporabljati z dnem sprejema s strani dekana fakultete, tj. z dnem 8. 4. 2024. Študentski svet Pravne fakultete UM in Senat Pravne fakultete UM sta akt predhodno obravnavala in podala pozitivno mnenje k sprejemu akta.

Akt ureja postopek alternativnega reševanja sporov in pomirjanja med pedagoškim in nepedagoškim osebjem na eni strani ter študentkami in študenti na drugi strani, s ciljem varovanja dostojanstva šibkejše stranke, uresničevanja etičnega ravnanja in zagotavljanja objektivnih možnosti za učinkovito vodenje izobraževalnega procesa ter razreševanje sporov oziroma nesporazumov, do katerih lahko pride v okviru pedagoškega procesa, ki se izvaja v okviru Pravne fakultete Univerze v Mariboru.

Postopek pomirjanja, kot je določen v tem aktu, ni obvezen in z ničemer ne posega v postopke na Univerzi v Mariboru in pred pristojnimi javnimi oblastmi Republike Slovenije. Postopek v celoti temelji na prostovoljnosti odločitve za tovrstni način reševanja sporov ali nesporazumov.

Postopek pomirjanja po tem aktu se ne opravi za spore v zvezi z ocenjevanjem izpitov, kolokvijev in drugih oblik ocenjevanja in preverjanja znanja.

Možnost opravljanja Erasmus+ prakse na Stalnem predstavništvu pri mednarodnih organizacijah na Dunaju

Datum objave: 14.03.2024 | Datum poteka: 31.12.2025

Posredujemo informacijo o možnosti opravljanja Erasmus+ prakse na Stalnem predstavništvu pri mednarodnih organizacijah na Dunaju.

Te zanima? Več informacij najdeš v prilogi. Svojo prijavo, ki naj vsebuje življenjepis in motivacijsko pismo, pošlji na naslov slomission.vienna@gov.si. Prijave zbiramo skozi celo leto. Več o Stalnem predstavništvu najdeš na: http://dunaj.predstavnistvo.si/.