Obvestila

Obvestila 1 do 20 od 34

TRGOVINSKA ZBORNICA SLOVENIJE, Dunajska cesta 167, Ljubljana objavlja prosto delovno mesto SVETOVALCA (M/Ž)

Datum objave: 01.12.2025 | Datum poteka: 13.12.2025

Za razpisano delovno mesto iščemo kandidata/-ko, ki izpolnjuje naslednje pogoje:

  • izobrazba pravne ali ekonomske smeri (mag. prava/UN ali mag. ekon./UN);
  • spremljanje zakonodaje in priprava gradiv s področja vsebin, ki se nanašajo na poklicno izobraževanje (izvajanje javnega pooblastila: poslovodski izpit, učna mesta, zaključni izpit, nacionalna poklicna kvalifikacija, sodelovanje pri pripravi  poklicnih standardov, vajeniški sistem), zaposlovanje (Zakon o urejanju trga dela, Zakon o zaposlovanju, samozaposlovanju in delu tujcev), zdravstvo v delu absentizma in prezentizma na delovnem mestu ter poznavanje spremljanja postopkov evropskih predpisov na omenjenih področjih;
  • priprava projektne dokumentacije v okviru vsebinskih področij dela ter izvedba projektov (tekoča priprava, spremljanje in izdelava projektne dokumentacije ter poročil iz naslova projektov);   
  • poznavanje tujih jezikov, še posebej aktivno znanje angleškega jezika;
  • obvladovanje orodij MS Office (Word, Excel, PowerPoint …);
  • ažurnost/natančnost, kreativnost/samoiniciativnost, prilagodljivost, zanesljivost in komunikativnost, sposobnost dela v teamu;
  • veljavno vozniško dovoljenje B kategorije zaradi občasnega dela na terenu;
  • pisna in ustna poslovna komunikacija.

Kandidat/-ka mora k prijavi priložiti:

  • življenjepis;
  • dokazila o izpolnjevanju zgoraj navedenih pogojev (fotokopije spričeval in drugih dokazil o pridobljenih znanjih ter pridobljenih delovnih izkušnjah).

Ponujamo vam možnost zaposlitve za nedoločen čas s polnim delovnim časom na delovnem mestu svetovalca/-ke s 3-mesečnim poskusnim delom.  

Kandidati/-ke naj pošljejo prijave z dokazili v pisni ali v elektronski obliki najkasneje do petka, 12. decembra 2025 na naslednji e-naslov: info@tzslo.si s pripisom »Prijava na razpis na delovno mesto – »Svetovalec«. O izboru bodo kandidati/-ke obveščeni najkasneje v 15 dneh po zaključenem postopku izbire.

Vabljeni k oddaji prijave.

  • Logotip Trgovinske zbornice Slovenije

WIPO IP Moot Court Competition 2026

Datum objave: 28.11.2025 | Datum poteka: 16.12.2025

Urad RS za intelektualno lastnino je bil s strani Svetovne organizacije za intelektualno lastnino (WIPO) povabljen, da s slovenskimi študenta prava in pravnimi fakultetami delimo informacije in vabilo k sodelovanju na prihajajočem WIPO IP Moot Court Competition 2026.

Prvi WIPO IP Moot Court Competition, kjer je naslov prvaka osvojila National Law University of Delhi iz Indije, se je zaključil aprila 2025.

Naslednje tekmovanje bo temeljilo na hipotetičnem primeru, ki obravnava pravna vprašanja s področja industrijske lastnine, kot so patenti, znamke, modeli in poslovne skrivnosti. Teme se bodo nanašala tudi na vprašanja, kot so: pristojnost, obseg varstva pravic intelektualne lastnine, razpoložljivi pravni ukrepi in čezmejno izvajanje.

Več informacij in prijavni obrazec je na voljo na spletni strani WIPO (POVEZAVA) , kjer nadete tudi pravila za prijavo.

Kratek povzetek glede prijave in udeležbe:

  • Tekmovanje je odprto za ekipe dveh študentov prava (mlajših od 35 let), ki študirajo na univerzah v državah članicah WIPO in enega mentorja.
  • Rok za prijavo: 15. december 2025.
  • Postopek prijave vključuje:
    1. oddajo podpisanega obrazca za registracijo.
    2. predhodno posnet video zagovor, dolg največ 5 minut (več informacij o vsebini in tehničnih zahtevah najdete na zgornjih povezavah)

Ko je prijava pripravljena, se registracijski obrazec, podpisan s strani dekana ali drugega ustreznega predstavnika fakultete najkasneje do 15. decembra 2025 pošlje na naslov youth@wipo.int.  

Izbrane ekipe bodo določene na podlagi video prijav, ki bodo oddane do roka za prijavo.

  • Izbrane ekipe bodo povabljene k oddaji pisnih prispevkov, kvalificirane ekipe pa se bodo udeležile spletnih ustnih krogov, kjer se bodo potegovale za osem mest v finalnih krogih, ki bodo potekali na sedežu WIPO v Ženevi od 24. do 26. junija 2026.
  • WIPO bo kril stroške potovanja in nastanitve kvalificiranih finalnih ekip.

Časovni okvir tekmovanja:

  • Oddaja pisnih predlogov: do 10. januarja 2026
  • Ustni zagovor preko spleta: februar 2026
  • Finalne v Ženevi: 24.–26. junij 2026

Tekmovanje je del WIPO zaveze k participaciji mladih in razvoju veščin v okviru WIPO strategije IP and Youth Empowerment (IP-YES!).

Namen tekmovanja je:

  • študentom omogočiti pridobitev poglobljenega znanja s področja intelektualne lastnine,
  • razvijanje veščin zagovorništva in pravnega razmišljanja,
  • izmenjava idej s kolegi iz celega sveta ter
  • vpogled v delo vodilnih strokovnjakov s področja intelektualne lastnine.

Kontakt za dodatna vprašanja: youth@wipo.int.

Odvetniška pisarna PFP Law o.p. d.o.o. vabi k sodelovanju odvetniškega/o pripravnika/co ali odvetniškega/o kandidata/ko

Datum objave: 28.11.2025 | Datum poteka: 06.12.2025

V odvetniški pisarni PFP Law, s sedežem v Ljubljani in podružnico na Dunaju, iščemo nove sodelavce! Ponujamo delo v ekipi z bogatimi izkušnjami na področju domačih in mednarodnih transakcij, ki redno svetuje tudi številnim slovenskim podjetjem pri njihovih vsakodnevnih pravnih izzivih. Več o nas si lahko preberete na naši spletni strani (odpiranje v novem zavihku)

Iščemo vestne in vedoželjne pravnike/ce, ki bi zasedli delovno mesto odvetniškega pripravnika/ce ali odvetniškega kandidata/ke in za to izpolnjujejo predpisane pogoje.

Kakšnega sodelavca si želimo? Osebo z željo po strokovnem napredku in pridobivanju novih izkušenj. Zaželene so odlične komunikacijske sposobnosti (vsaj) v slovenskem in angleškem jeziku, visoka stopnja osebne integritete in kolegialnost. Znanje dodatnih tujih jezikov, zlasti nemščine, je prednost. Predhodna znanja in izkušnje v odvetništvu so prav tako dobrodošle.

Novim sodelavcem nudimo:

  • zaposlitev za določen čas enega leta, z željo po dolgoročnem sodelovanju;
  • stimulativno plačilo;
  • možnost usklajevanja delovnega časa z zasebnimi potrebami in fleksibilnega opravljanja dela;
  • aktivno mentorstvo in pomoč pri pripravi na pravniški državni izpit (v primeru pripravnika);
  • obilo strokovnih izzivov in spoznavanje potreb ter poslovanja različnih domačih in tujih strank;
  • delo v prijetnem kolektivu, z dobrimi medosebnimi odnosi.

Več o pogojih in prednostih dela v našem kolektivu najdete tukaj: https://pfp.law/sl/kariera/.

Prijave s kratkim motivacijskim pismom in CV pošljite na info@pfp.law. Prijave sprejemamo do vključno 5. 12. 2025.

 

  • Odvetniška pisarna PFP Law o.p. d.o.o. vabi k sodelovanju odvetniškega/o pripravnika/co ali odvetniškega/o kandidata/ko - Slika 1

Skupno poročilo o izvoljenih kandidatih na volitvah v študentske svete

Datum objave: 18.11.2025 | Datum poteka: 31.12.2025

Spoštovani.

Obveščamo vas, da so zaključene volitve v študentske svete članic in drugih članic Univerze v Mariboru, izvedene skladno s sklepom o razpisu volitev, z dne 22. 9. 2025 in Sklepom o razveljavitvi in ponovitvi volitev v volilni enoti Lent 3 (12. dom), z dne 11. 11. 2025.

Sklep o razpisu volitev določa, določa, da se skupno poročilo o izvoljenih kandidatih javno objavi na spletnih straneh članic in drugih članic Univerze v Mariboru.

V sled navedenega vam v prilogi posredujemo Skupno poročilo o izvoljenih kandidatih.

Več o celotnem postopku lahko preberete tudi na INFORMACIJE O VOLITVAH.

Spoznajte TUTORJE ŠTUDENTE Pravne fakultete Univerze v Mariboru za študijsko leto 2025/2026

Datum objave: 02.11.2025 | Datum poteka: 30.10.2026

V študijskem letu 2025/2026 ekipo tutorjev, sestavljajo naslednji študenti, ki vam bodo pomagali pri študijskih izzivih, vprašanjih in vključevanju v študentsko življenje na fakulteti.

Miha Marko – Koordinator tutorjev PF UM

E-naslov: miha.marko@student.um.si

Uradne ure: četrtek od 18:00 do 19:00


Lan Šket – Tutor študent za študente 1. letnika (Rimsko pravo, Pravna zgodovina, Pravni sistem in institucije EU)

E-naslov: lan.sket@student.um.si

Uradne ure: petek od 15:00 do 16:00


Lara Melliwa – Tutorka študentka za študente 1. letnika (Pravoznanstvo, Kazensko materialno pravo, Kazensko procesno pravo)

E-naslov: lara.melliwa@student.um.si

Uradne ure: sreda od 18:00 do 19:00


Nina Sumrak – Tutorka študentka za študente 1. letnika in mednarodne študente (Ustavno pravo, Splošni del civilnega prava)

E-naslov: nina.sumrak@student.um.si

Uradne ure: ponedeljek od 18:00 do 19:00


Nuša Pleteršek – Tutorka študentka za študente 2. letnika

E-naslov: nusa.pletersek@student.um.si

Uradne ure: torek od 18:00 do 19:00


Lisa Elizabeth Strouken – Tutorka študentka za študente 3. letnika

E-naslov: lisa.strouken@student.um.si

Uradne ure: četrtek od 18.00 do 19:00


Mija Kozole – Tutorka študentka za študente 4. letnika

E-naslov: mija.kozole@student.um.si

Uradne ure: torek od 18:00 do 19:00


Ajda Kolšek – Tutorka študentka za študente 5. letnika in mednarodne študente, vpisane na podiplomski študij

E-naslov: ajda.kolsek@student.um.si

Uradne ure: torek od 18:00 do 19:00


Tutorji so študentom na voljo v času uradnih ur, izven tega časa pa lahko njihov odgovor pričakujete v roku treh delovnih dni po poslanem sporočilu.

  • Tutorji študenti v štud. letu 2025/2026

Informativni videoposnetki Varuha človekovih pravic za študente

Datum objave: 31.10.2025 | Datum poteka: 31.12.2099

Varuh človekovih pravic Republike Slovenije je pripravil serijo kratkih informativnih videov, namenjenih študentkam in študentom, ki želijo bolje spoznati svoje pravice v času študija.

Videi so razdeljeni v štiri tematske sklope:

Namen pobude je študentom na preprost in razumljiv način približati ključne informacije ter jih spodbuditi k aktivnemu uveljavljanju svojih pravic.

Videi so dostopni na uradni spletni strani Varuha (odpiranje v novem zavihku) in na YouTube kanalu Varuha (odpiranje v novem zavihku).

  • Infografika

Opravljanje neplačanega stažiranja na Veleposlaništvu RS v Haagu

Datum objave: 20.10.2025 | Datum poteka: 31.12.2025

Veleposlaništvo RS v Haagu omogoča opravljanje študentskega stažiranja v letu 2026 za obdobje od 2 do 4 mesecev. O odobritvi, začetku nastopa in trajanju stažiranja odloča Veleposlaništvo Republike Slovenije v Haagu, po predhodni odobritvi Ministrstva za zunanje zadeve, ki izbrane kandidate na podlagi sprememb Zakona o zunanjih zadevah (ZZZ-1C, Ur. l. RS, št. 108/09) pred nastopom študentske prakse varnostno preveri. 

Stažistke/ stažisti imajo možnost spoznavanja in sodelovanja pri delu veleposlaništva, in sicer:
a) pomoč diplomatom na področju gospodarskega sodelovanja, znanosti in tehnologije, kulturi in javni diplomaciji;
b) udeležba na sestankih mednarodnih organizacij (OPCW, ICC, ICJ…);
c) priprava  in sodelovanje na dogodkih veleposlaništva,
d) druga opravila po navodilu veleposlanika.

Stažiranje je neplačano.

Pogoji:

- status študentke, študenta v času opravljanja prakse (najmanj absolvent!),
- interes za diplomacijo, mednarodne odnose, mednarodne ekonomske odnose, mednarodno pravo,
- smisel za delo v team-u, inovativnost, samostojnost, odprtost, pozitivna naravnanost,
- zagotovljeno zdravstveno zavarovanje v času opravljanja prakse,
- aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika, znanje nizozemščine je lahko prednost;


Prijava mora vsebovati:

- kratko motivacijsko pismo v angleščini (največ 250 besed)
- kratek življenjepis v slovenščini (največ 1 stran),
- priporočilo profesorja oz. delodajalca v primeru relevantnih delovnih izkušenj v slovenščini

Prijave, motivacijsko in priporočilna pisma« pošljite na e-mail: sloembassy.hague@gov.si

Pri izbiri bodo imeli prednost kandidati, ki bodo izrazili pripravljenost daljšega stažiranja. Pričetek prakse je mogoč od 5. januarja 2026.

  • Pročelje Velopoaslaništva v Haafu

Digitalna študentska izkaznica

Datum objave: 06.10.2025 | Datum poteka: 31.12.2026

S študijskim letom 2025/2026 se uvaja enotna študentska izkaznica v obliki aplikacije za pametne telefone.

Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije (MVZI) pripravlja uvedbo nacionalne digitalne študentske izkaznice v obliki mobilne aplikacije. Mobilna aplikacija bo delovala v operacijskih sistemih Android in iOS, študentje si jo bodo lahko naložili iz uradnih trgovin Google Play in Apple. Ko bo aplikacija na voljo v trgovinah, bodo na strani GOV.SI objavili povezavo (odpiranje v novem zavihku).

Študente obveščamo, da tudi brez študentske izkaznice lahkokoristite pravice iz študentskega statusa, saj se status, za npr. študentsko prehrano, subvencionirano vozovnico, preverja neposredno iz evidence študentov in diplomantov eVŠ.

  • Slika je simbolična

Objavljen je urnik za študijsko leto 2025/2026 + razpredelnice za skupine vaj in seminarjev

Datum objave: 02.10.2025 | Datum poteka: 30.09.2026

Spoštovani študenti.

Objavili smo U R N I K E za študijsko leto 2025/2026.

Do urnikov lahko dostopate s klikom na urniki v vrstici, ki se nahaja na vrhu spletne strani Pravne fakultete Maribor Slika urnikov

ali pod kategorijo: Študij -> Urniki.


V nadaljevanju objavljamo razpredelnice iz katerih je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

SKUPINE VAJ IN SEMINARJEV

LEGENDA KRATIC, ki so uporabljene v urnikih:

  • PRAVO 1 UN - 1. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 UN - 2. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • PRAVO 3 UN - 3. letnik Univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)
  • PRAVO 1 MAG - 1. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • PRAVO 2 MAG - 2. letnik Magistrskega študijskega programa 2. stopnje Pravo
  • V - vaje (razdelitev v tabeli spodaj)
  • S - seminarji (razdelitev v tabeli spodaj)

OBRAZLOŽITEV glede predavanj, skupin in vaj

Univerzitetni študijski program 1. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v dveh (2) skupinah, vaje za 1. in 2. letnik v treh (3) skupinah.
Seminarji za 3. letnik v eni (1) skupini in vaje v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 UN V 1. skupina

A - Kos

PRAVO 1 UN V 2. skupina

Kov - P

PRAVO 1 UN V 3. skupina

R - Ž

 

1. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 1 UN S 1. skupina

A - M

PRAVO 1 UN S 2. skupina

N - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 UN V 1. skupina

A - I

PRAVO 2 UN V 2. skupina

J - Pe

PRAVO 2 UN V 3. skupina

Pi - Ž

 

2. LETNIK SEMINARJI

 

PRAVO 2 UN S 1. skupina

A - L

PRAVO 2 UN S 2. skupina

M - Ž

 

3. LETNIK VAJE

 

PRAVO 3 UN V 1. skupina

A - Le

PRAVO 3 UN V 2. skupina

Lu - Ž


* Seminarji na Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje Pravo se bodo v 3. letniku izvajali v eni (1) skupini.


Magistrski študijski program 2. stopnje

Seminarji za 1. in 2. letnik se bodo izvajali v eni (1) skupini, vaje za 1. in 2. letnik v dveh (2) skupinah.

V razpredelnici spodaj je razvidno v katero skupino vaj oz. seminarjev se umešča študenta.

1. LETNIK VAJE

 

PRAVO 1 MAG V 1. skupina

A - M

PRAVO 1 MAG V 2. skupina

N - Ž

 

2. LETNIK VAJE

 

PRAVO 2 MAG V 1. skupina

A - L

PRAVO 2 MAG V 2. skupina

M - Ž


Moj portal UM (Aplikacija za študente)

Na Moja.UM je za študente omogočena tudi personalizirana vsebina. S prijavo v Moj portal UM dobi študent prikazan urnik za svoj študijski program, po želji tudi za izbirne učne enote. 

Kot dodatna informacija so na urn​iku prikazani izpitni roki, na katere je študent prijavljen. V aplikaciji lahko spremlja obvestila Študentskega sveta UM in še nekatere druge informacije.

 

OBVESTILO O KIBERNETSKEM NAPADU

Datum objave: 26.11.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Spoštovani!

Dne 23. 10. 2024 v večernih urah je bil na centralno računalniško infrastrukturo Univerze v Mariboru izveden obsežen kibernetski napad z izsiljevalsko programsko kodo, s čimer so bile onemogočene vse storitve, kot so: elektronska pošta, okolje spletne učilnice, spletne strani, digitalna identiteta, uporaba akademskega, kadrovskega in finančnega informacijskega sistema, uporaba orodja MS-Teams, storitev OneDrive in ostale.  

Poleg pristojnih IKT-strokovnjakov na RCUM in IKT-koordinatorjev so Univerzi v Mariboru takoj po dogodku s svojimi strokovnjaki na pomoč priskočile tudi številne zunanje institucije. Izjemno pomembna informacija, tako za zaposlene in študente, kot tudi vse druge posameznike je, da vsa dosedanja poizvedovanja in ugotovitve, zbrane iz različnih virov, kažejo na to, da ob kibernetskem napadu ni prišlo do posega v (osebne) podatke oz. do njihovega iznosa, temveč je napad zgolj onemogočil dostop do podatkov v digitalni obliki. Vse do danes Univerza v Mariboru tudi ni prejela kakršne koli informacije o odlivu podatkov ali grožnje, ki bi kazala na to, da so bili podatki odtujeni. 

Na podlagi varnostnih kopij in drugih postopkov povrnitve sistemov oz. podatkov Univerza v Mariboru počasi in s posebno previdnostjo ponovno vzpostavlja delovanje sistemov, kot so ožičeno in brezžično omrežje, elektronska pošta za študente, delovanje MS-Teams storitev, spletne strani, druge storitve M365, kadrovski sistem in sistem za obračun plač ter drugih dohodkov, finančno računovodski sistem, spletno učilnico Moodle idr. Vse to je že delujoče. Glede ostalih dodatnih IT-storitev, ki so bile pred napadom na voljo in jih je številčno še okrog 300, pa vas obveščamo, da bodo predane v uporabo šele takrat, ko bodo ustrezno pripravljene in zaščitene, pri čemer časovnice zaradi številnih faktorjev ni mogoče napovedati. 

S tem obvestilom želimo vse deležnike podrobneje seznaniti z dosedanjimi ugotovitvami in predvsem z dejstvom, da lahko z veliko verjetnostjo trdimo, da s kibernetskim napadom do posega v osebne podatke posameznikov ni prišlo. Podatki na diskovnih kapacitetah so bili kriptirani, kar je povzročilo njihovo neberljivost oz. neuporabnost, niso pa bili izvoženi oz. odtujeni.

Še naprej vas bomo tekoče obveščali o napredku pri celoviti obnovi informacijsko-komunikacijskega sistema Univerze v Mariboru, s katerim bomo na hkrati vzpostavili tudi nove varnostne standarde, ki bodo kulturo uporabe IKT-storitev dvignili na še višji nivo. 

S spoštovanjem,
rektor prof. dr. Zdravko Kačič  

Monografija Pravo intelektualne lastnine s popustom za študente

Datum objave: 12.09.2024 | Datum poteka: 31.12.2025

Monografija Pravo intelektualne lastnine je prvo slovensko delo, ki celovito obravnava kompleksno področje intelektualne lastnine. Knjiga v 18 poglavjih zajema pravice industrijske lastnine, avtorsko pravo, varstvo poslovnih skrivnosti in druge posebne pravice. Obravnava tudi postopek pridobitve pravic, njihovo prenašanje in sodno varstvo, ter izpostavlja prihodnje izzive na tem področju.
Cilji knjige so predstavitev ključnih konceptov in pravnih predpisov, poglobljena analiza sodne prakse in pravilna uporaba pravaintelektualne lastnine. Knjiga odgovarja na številna vprašanja, uporabna je tako za študente kot strokovnjake in širšo javnost.

Študenti lahko naročite knjigo po akcijski ceni za 75,20 EUR.

  • Monografija Pravo intelektualne lastnine s popustom za študente - Slika 1

OBVESTILO ZA ŠTUDENTE PRAVNE FAKULTETE UNIVERZE V MARIBORU - IZPITNI RED

Datum objave: 02.08.2024 | Datum poteka: 30.09.2099

Zadeva: Prijava na izpit in odjava od izpita

Spoštovani.

V referatu za študentske zadeve Pravne fakultete UM so v zadnjem obdobju zaznali, da se študenti »pozabijo« prijaviti na izpit oz. odjaviti od izpita. Prijavo na izpit oz. odjavo od izpita ureja Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi v Mariboru, št. A4/2009-41AG (v nadaljevanju Pravilnik). Izpitni roki za posamezni študijski program so objavljeni v spletnem portalu AIPS in na spletni strani Pravne fakultete.

I. Prijava na izpit (22. člen Pravilnika)

Poudarjamo, da je študent odgovoren za pravilno in popolno prijavo na izpit. Študent se mora prijaviti na izpit najkasneje pet (5) dni pred izpitom. Prijava na izpit je elektronska v spletnem portalu AIPS. Če želi študent ponovno opravljati izpit z namenom zvišanja ocene (tak izpit se opravlja kot komisijski izpit), o tem najkasneje pet (5) dni pred izpitom obvesti Referat za študijske zadeve, ki ga ročno doda na seznam prijavljenih na izpit.

Izvajalec izpita sme opravljanje izpita dovoliti samo kandidatom, uvrščenim na seznam prijavljenih na izpit, ki so opravili vse predhodne obveznosti pri učni enoti (vaje, seminarske naloge, nastope, poročila in drugo), določene z učnim načrtom posamezne učne enote.

II. Odjava od izpita (23. člen Pravilnika)

Študent lahko odjavi izpit najkasneje dva (2) dni pred izpitom. Odjava je elektronska v spletnem portalu AIPS. Študent, ki iz opravičljivih razlogov ne pride na izpit ali izpit pravočasno odjavi, lahko opravlja izpit v prvem naslednjem razpisanem roku. Študent, ki brez opravičljivega razloga ne pristopi k izpitu na dan, ki je bil zanj določen, ali če izpita ne odjavi pravočasno, sme opravljati izpit šele v drugem naslednjem izpitnem roku. Če študent zaradi opravičljivega razloga ni pristopil k izpitu in izpita ni pravočasno odjavil, se upošteva, da je izpit odjavil pravočasno, če v roku 3 delovnih dni po izpitnem roku v referat dostavi ustrezna pisna dokazila. O ustreznosti dokazil v roku 3 dni odloči strokovna služba.

Izhajajoč iz navedenega poudarjamo, da se lahko opravljanje izpita dovoli izključno študentom, ki so uvrščeni na seznam prijavljenih na izpit.

Študentom, ki se niso pravočasno prijavili na izpit, se NE dovoli opravljanje izpita oz. prijava po roku.

Študent, ki brez opravičljivega razloga ne pristopi k izpitu ali če izpita ne odjavi pravočasno, sme opravljati izpit šele v drugem naslednjem izpitnem roku.


S spoštovanjem.

Dekan Pravne fakultete Univerze v Mariboru
Red. prof. dr. Tomaž Keresteš

Kršitve izpitnega reda

Datum objave: 21.06.2024 | Datum poteka: 31.12.2030

Študent krši izpitni red, če med potekom preverjanja znanja na nedovoljen način sodeluje z drugimi prisotnimi ali če pri tem uporablja nedovoljene pripomočke.

Oseba, ki opravlja ali poizkusi opravljati izpit oz. drugo preverjanje znanja namesto prijavljenega študenta, in študent, namesto katerega opravi ali poizkusi opravljati preverjanje znanja kdo drug, s tem kršita izpitni red.

Kot kršitev se upošteva tudi plagiatorstvo pri seminarskih in diplomskih nalogah, programih in drugih pisnih izdelkih, katerih ocena prispeva k skupni oceni pri učni enoti.

  • Kršitve izpitnega reda - Slika 1

Akt o postopku pomirjanja za študente PF

Datum objave: 08.04.2024 | Datum poteka: 31.12.2099

Spoštovani.

Prilagamo Akt o postopku pomirjanja za študente Pravne fakultete Univerze v Mariboru (v nadaljevanju: akt) s prilogo: Vzorec pobude za začetek postopka. Akt je pričel veljati in se uporabljati z dnem sprejema s strani dekana fakultete, tj. z dnem 8. 4. 2024. Študentski svet Pravne fakultete UM in Senat Pravne fakultete UM sta akt predhodno obravnavala in podala pozitivno mnenje k sprejemu akta.

Akt ureja postopek alternativnega reševanja sporov in pomirjanja med pedagoškim in nepedagoškim osebjem na eni strani ter študentkami in študenti na drugi strani, s ciljem varovanja dostojanstva šibkejše stranke, uresničevanja etičnega ravnanja in zagotavljanja objektivnih možnosti za učinkovito vodenje izobraževalnega procesa ter razreševanje sporov oziroma nesporazumov, do katerih lahko pride v okviru pedagoškega procesa, ki se izvaja v okviru Pravne fakultete Univerze v Mariboru.

Postopek pomirjanja, kot je določen v tem aktu, ni obvezen in z ničemer ne posega v postopke na Univerzi v Mariboru in pred pristojnimi javnimi oblastmi Republike Slovenije. Postopek v celoti temelji na prostovoljnosti odločitve za tovrstni način reševanja sporov ali nesporazumov.

Postopek pomirjanja po tem aktu se ne opravi za spore v zvezi z ocenjevanjem izpitov, kolokvijev in drugih oblik ocenjevanja in preverjanja znanja.

Možnost opravljanja Erasmus+ prakse na Stalnem predstavništvu pri mednarodnih organizacijah na Dunaju

Datum objave: 14.03.2024 | Datum poteka: 31.12.2025

Posredujemo informacijo o možnosti opravljanja Erasmus+ prakse na Stalnem predstavništvu pri mednarodnih organizacijah na Dunaju.

Te zanima? Več informacij najdeš v prilogi. Svojo prijavo, ki naj vsebuje življenjepis in motivacijsko pismo, pošlji na naslov slomission.vienna@gov.si. Prijave zbiramo skozi celo leto. Več o Stalnem predstavništvu najdeš na: http://dunaj.predstavnistvo.si/.

Nagrada za pedagoško odličnost Univerze v Mariboru

Datum objave: 25.01.2024 | Datum poteka: 30.09.2030

Z željo po prepoznavanju in spodbujanju izjemnih pedagoških dosežkov visokošolskih učiteljic, učiteljev in​ visokošolskih sodelavk, sodelavcev, smo s študijskim letom 2023/24 na Univerzi v Mariboru uvedli nagrado za pedagoško odličnost.

O nagradi
Vsako leto se bo ob svetovnem dnevu učiteljev podelila ena glavna nagrada za visokošolske učiteljice, učitelje in ena za visokošolske sodelavke, sodelavce na dveh področjih:

  • naravoslovje, tehnika, zdravstvo in kmetijstvo;
  • družboslovje in humanistika.

Poleg denarne nagrade bodo nagrajenke, nagrajenci prejeli tudi pedagoške točke za habilitacijska merila.

Od nominacije do izbora
Postopke nominiranja in izbora vodi Komisija za podelitve nagrad UM za pedagoško odličnost. Postopke ureja Pravilnik o podelitvi nagrad Univerze v Mariboru za pedagoško odličnost št. 012/2023/2. Nominacijo lahko poda skupina najmanj treh študentk, študentov, študentski svet fakultete, senat fakultete (na predlog komisije za študijske zadeve fakultete) ali vodja študijskega programa. Zbiranje nominacij poteka do zaključka poletnega izpitnega obdobja tekočega študijskega leta.

Podrobnosti o postopku so na voljo na spletni strani: Pedagoška odličnost na Univerzi v Mariboru.

  • Nagrada za pedagoško odličnost Univerze v Mariboru - Slika 1

Vabilo k prijavi na tekmovanje: Central and Eastern European Moot Competition 2023-24

Datum objave: 19.12.2023 | Datum poteka: 31.12.2030

Študente in študentke PF UM, ki vas zanima pravo EU, vabimo, da do 8. 1. 2024 pošljete prijavo za sodelovanje na: petra.weingerl@um.si in ziva.suta@um.si. Prijavi priložite krajše motivacijsko pismo za sodelovanje na tekmovanju, napisano v angleškem jeziku.

Pogoj za prijavo je, da ste vpisani v 3. letnik 1. stopnje ali na 2. stopnjo PF UM (vključno z absolventskim letom).

Več informacij najdete na povezavi: CEEMC 2024 Prague – Central and Eastern Europe Moot Competition

Veseliva se vaših prijav!
Izr. prof. dr. Petra Weingerl in asist. Živa Šuta

  • Vabilo k prijavi na tekmovanje: Central and Eastern European Moot Competition 2023-24 - Slika 1

Gostujoča predavanja prof. dr. Stefana Enchelmaierja iz Univerze v Oxfordu

Datum objave: 28.03.2023 | Datum poteka: 31.12.2030

Vljudno vabljeni na gostujoča predavanja prof. dr. Stefana Enchelmaierja iz Univerze v Oxfordu, ki te dni gostuje pri nas. Izvedel bo naslednja predavanja (v angleščini):

- 29. marec ob 10.15: predavanje pri predmetu Primerjalno pravo in veliki pravni sistemi (predavalnica B)

- 30. marec ob 8.45: predavanje pri predmetu Pravni sistem in institucije EU (Pravna načela EU), Auditorium Maximum

- 31. marec (tbc): diskusija o pravnih študijah in metodologiji

- 3. april ob 14.00: predavanje pri predmetu Transnacionalne pravne študije (Prost pretok blaga v EU)

Prof. dr. Stefan Enchelmaier je študiral pravo, filozofijo in latinščino na univerzah v Kölnu, Hamburgu in Edinburghu. Doktoriral je na Univerzi v Bonnu z nalogo o evropskem konkurenčnem pravu, habilitiral pa je na Univerzi v Münchnu. Zaposlen je bil v Oxfordu (1997-2003); na Max-Planck-Inštitut za inovacije in konkurenco, München (2003-2008); in v Yorku (2008-2013). V Oxford se je vrnil leta 2013.

Za več informacij se lahko obrnete na doc. dr. Petro Weingerl na petra.weingerl@um.si.

  • Gostujoča predavanja prof. dr. Stefana Enchelmaierja iz Univerze v Oxfordu - Slika 1