- izjemne odobritve vpisa v višji letnik,
- ponavljanje letnika,
- podaljšanje statusa študenta.
Postopek se začne na pisno prošnjo študenta z oddajo VLOGE. Vloge so dostopne kot priloge tega navodila. Po prejemu vloge, boste s strani računovdstva prejeli račun za izdajo sklepa v višini 18,10 EUR.
Prosimo vas, da ste pozorni na člene, ki navajajo izjemne okoliščine, v katerih ste upravičeni oddati prošnjo, in na navedbo dokazil, ki se upoštevajo kot ustrezna za posamezen upravičen razlog.
K zapisanim razlogom na prošnji morajo biti priložena ustrezna dokazila, saj v nasprotnem primeru navedeni razlogi ne bodo upoštevani pri obravnavi. Obravnavale se bodo samo popolne prošnje, ki bodo prispele v Referat za študentske zadeve v spodaj navedenem roku. Prošnje, ki bodo prispele po tem roku se bodo štele za nepravočasne in bodo s sklepom zavržene!
ROK za oddajo prošenj (vlog) je naslednji: - rok za oddajo prošenj za podaljšanje statusa študenta, pridobitev posebnega statusa študenta, izjemno napredovanje v višji letnik, ponavljanje letnika, spremembo načina študija je do najkasneje 10. 9. 2025.
Zaradi velikega števila oddanih prošenj v preteklih letih vljudno prosimo študente, da v kolikor obstaja možnost, prošnjo oddajo že prej in ne čakajo na skrajni rok.
Študent naj prav tako odda prošnjo v kolikor še čaka na rezultate izpita in ima razloge za uveljavljanje izjemnih okoliščin. V kolikor bo izpit uspešno opravil in izpolnil vpisne pogoje za morebitno napredovanje v višji letnik, ponavljanje itd. se bo vložena prošnja smatrala za brezpredmetno. |
Zasedanje Komisije za študijske zadeve PF UM - petek, 19. septembra 2025, ob 9. uri! |
Prošnja za pridobitev posebnega statusa študenta je sestavni del Pravilnika o študentih s posebnim statusom na UM oz. Pravilnika o študijskem procesu študentov invalidov UM.
K zazpisanim razlogom na prošnji morajo biti priložena ustrezna dokazila (glej Navodila za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta UM za vse navedene razloge), s katerimi prošnjo utemeljujete, saj v nasprotnem primeru navedeni razlogi ne bodo upoštevani pri obravnavi. Obravnavale se bodo samo popolne prošnje, ki bodo prispele na fakulteto do zgoraj navedenih rokov.
Prošnje, ki bodo prispele po tem roku se bodo štele za nepravočasne in bodo s sklepom zavržene.
Prošnja (z vsemi dokazili oz. potrebno dokumentacijo) se pošlje po pošti na naslov: Pravna fakulteta, Komisija za študijske zadeve PF UM s pripisom zadeve: npr. prošnja za podaljšanje statusa, Mladinska ulica 9, 2000 Maribor IN na elektronski naslov bernarda.pevec@um.si kot enoten PDF dokument, ki ga poimenujete s svojim osebnim imenom in priimkom, v zadevo elektronskega sporočila navedite »oddaja prošnje za – pripišite npr. prošnja za podaljšanje statusa,..«.
Vljudno prosimo, da se držita navodila za oddajo prošenj in prošnjo pošljete tako v fizični kot elektronski obliki. |
Rezultati Komisije bodo objavljeni v spletnem AIPS-u dne 19. 9. 2025 po 15. uri. Po objavi rezultatov takoj opravite elektronski vpis, vpisni list natisnite in podpišite ter obvezno pošljite na naslov: Pravna fakulteta, Referat za študentske zadeve, Mladinska ulica 9, 2000 Maribor oz. se osebno oglasite v referatu v času uradnih ur.
Zadnji rok za vpis in oddajo vpisne dokumentacije v referat za študentske zadeve PF UM je 26. 9. 2025! |
Za morebitna vprašanja v zvezi z oddajo vlog se lahko obrnete na vodjo referata za študentske zadeve Bernardo Pevec, e-pošta: bernarda.pevec@um.si oz. na tel. 02 250 42 44.