Obvestila za študente

Obvestila 1 do 20 od 30

Spremenjeni pogoji za napredovanje iz 2. v 3. letnik na B1 in iz 1. v 2. letnik na B2

Datum objave: 19.05.2020 | Datum poteka: 30.09.2020

Senat Pravne fakultete Univerze v Mariboru je na 14. korespondenčni seji, dne 19. 5. 2020, sprejel spremembo pogojev za napredovanje študentov iz 2. v 3. letnik na Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje »Pravo« ter spremembo pogojev za napredovanje  študentov iz 1. v 2. letnik na Magistrskem študijskem programu 2. stopnje »Pravo«.

Podrobnosti v priloženih sklepih Senata PF UM.

Spremenjeni pogoji za napredovanje iz 2. v 3. letnik v Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje »Pravo« in spremenjeni pogoji za napredovanje iz 1. v 2. letnik v Magistrskem študijskem programu 2. stopnje »Pravo« veljajo le za študijsko leto 2019/2020 (oziroma se uporabljajo le za prehod iz študijskega leta 2019/2020 v študijsko leto 2020/2021) in veljajo za vse študente (redne, izredne, ponovno vpisane, študente brez statusa).

Želimo vam uspešen študij.

Za morebitna vprašanja se obrnite na vaš referat (referat.pf@um.si).

Spremenjeni pogoji za napredovanje iz 1. v 2. letnik

Datum objave: 12.05.2020 | Datum poteka: 30.09.2020

Spremenjeni pogoji za napredovanje iz 1. v 2. letnik v Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje »Pravo« - za študijsko leto 2019/2020.

Obrazložitev:

Pogoji za napredovanje iz 1. v 2. letnik v Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje »Pravo« v študijskem letu 2019/2020 (za prehod iz študijskega leta 2019/2020  v študijsko leto 2020/2021) so:

  • za "redno napredovanje" iz prvega v drugi letnik zadostuje, da ima študent zbranih 45 kreditnih točk ECTS iz naslova kateregakoli opravljenega izpita 1. letnika (ni pogojnih izpitov; študentu ni potrebno opraviti vseh! štirih obveznih izpitnih obveznosti: Pravoznanstvo (8 ECTS), Rimsko pravo (8 ECTS), Ustavno pravo (9 ECTS) in Pravni sistem in institucije EU (7 ECTS), mora pa zbrati 45 ECTS, da se lahko vpiše v 2. letnik.

    *Primer: za redno napredovanje mora študent zbrati 45 ECTS. Tolikšno število točk lahko študent zbere tudi tako, da opravi vse izpite prvega letnika RAZEN npr. izpitne obveznosti pri predmetu Rimsko pravo in izpitne obveznosti pri predmetu Pravni sistem in institucije EU (oba predmeta skupaj imata 15 ECTS; v prvem letniku je skupaj 60 ECTS), pa ima vseeno zadostno število kreditnih točk ECTS za redno napredovanje.
     
  • Za "izjemno napredovanje" iz prvega v drugi letnik (takšno napredovanje presoja Komisija za študijske zadeve na podlagi opravičljivega razloga) mora študent opraviti študijske obveznosti v obsegu najmanj 31 kreditnih točk ECTS iz nabora predmetov prvega letnika -  prav tako iz naslova kateregakoli opravljenega predmeta (glej 85. člen Statuta UM).

Spremenjeni pogoji za napredovanje iz 1. v 2. letnik v Univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje »Pravo« veljajo le za študijsko leto 2019/2020 (oziroma se uporabljajo le za prehod iz študijskega leta 2019/2020 v študijsko leto 2020/2021) in veljajo za vse študente (redne, izredne, ponovno vpisane, študente brez statusa), ki bodo z izpolnitvijo določenih pogojev napredovali iz 1. letnika v 2. letnik.

Didaktični pristopi na PF UM v času epidemije

Datum objave: 11.05.2020 | Datum poteka: 31.12.2020

Izr. prof. Nataša Samec Berghaus je predavala na posvetu"Reorganizacija študijskega procesa in potrebe VŠ v času epidemije COVID-19" https://di.uni-lj.si/asset/wKuigiRbwvCfnhKKk na temo "Kombinacija poučevanja na daljavo z Mentimetrom." Predavanje si lahko ogledate >>tukaj<<.

Posvet je potekal v okviru projektov "»Digitalna UL – z inovativno uporabo IKT do odličnosti« in »Didakt.UM«

Zagovor zaključnih del na daljavo in podeljevanje diplomskih listin v času ukrepov za zajezitev epidemije COVID - 19

Datum objave: 11.05.2020 | Datum poteka: 01.07.2020

Spoštovani študenti.

V nadaljevanju objavljamo Navodilo za zagovore zaključnih del na daljavo na študijskih programih prve, druge in tretje stopnje in Navodilo o podeljevanju diplomskih listin na študijskih programih prve in druge stopnje v času ukrepov za zajezitev epidemije COVID - 19 s prilogami.

Za dodatna vprašanja se obrnite na vaš referat.

 

Knjižnico bomo za uporabnike odprli postopoma

Datum objave: 04.05.2020 | Datum poteka: 01.07.2020

Knjižnica Mirka Ilešiča Pravne fakultete Univerze v Mariboru zaenkrat ostaja ZAPRTA in ponuja storitve uporabnikom na daljavo (e-viri, e-pošta, rezervacija gradiva preko mCOBISSa, izposoja študijskega gradiva po pošti na stroške člana).

Na podlagi priporočil NIJZ, strokovnih smernic za knjižnice in sklepa Vlade RS (sprejetega 28. 4. 2020) bomo knjižnico za uporabnike odprli postopoma, ko bomo lahko zagotovili varnost za naše uporabnike in zaposlene.

O datumu odprtja vas bomo obvestili.

Hvala za razumevanje.

Načrt Univerze v Mariboru za zagotavljanje kontinuiranega dela v času pojavljanja koronavirusa

Datum objave: 03.05.2020 | Datum poteka: 31.05.2020

Za preprečevanje okužbe z virusom SARS-CoV-2 je priporočljivo upoštevati vsakodnevne preventivne ukrepe. V nadaljevanju objavljamo Načrt in osnovna navodila NIJZ glede osnovne higiene, dostopna na spletnih straneh NIJZ (https://www.nijz.si/sl/preprecevanje-okuzbe-z-virusom-sars-cov-2019).

Objavljen je RAZPIS za VPIS v DODIPLOMSKE štud. programe za štud. leto 2020/2021

Datum objave: 15.04.2020 | Datum poteka: 30.09.2020

Objavljen je RAZPIS ZA VPIS V DODIPLOMSKE IN ENOVITE MAGISTRSKE ŠTUDIJSKE PROGRAME V ŠTUDIJSKEM LETU 2020/2021.

Rokovnik

PRVI PRIJAVNI ROK:

E-prijava na spletnem portalu eVŠ: https://portal.evs.gov.si/prijava/ podaljšajo se vsi odprti prijavni roki do prenehanja razlogov za začasne ukrepe, kar ugotovi Vlada RS s sklepom, ki ga objavi v Uradnem listu RS!

 

Več informacij o študiju na UNIVERZI V MARIBORU najdete >> T U K A J <<.

Dostava knjižničnega gradiva po pošti

Datum objave: 10.04.2020 | Datum poteka: 30.05.2020

Pozdravljeni, študenti!

Verjetno Vas je kar nekaj, ki bi v tem kriznem času, ko so knjižnice zaprte zaradi epidemije koronavirusa, nujno potrebovali kakšen učbenik/knjigo iz naše knjižnice Mirka Ilešiča Pravne fakultete Maribor.

Obveščam Vas, da bo to mogoče že v tem tednu, vendar le kot storitev dostave gradiva po pošti na stroške člana. Storitev je v prvi vrsti namenjena študentom UM za gradivo, ki ga potrebujete za opravljanje študijskih obveznosti.

Osebni obisk v knjižnici žal ne bo mogoč.

>>>>>>

Zato prosim, da do torka, 14. 4. 2020 zvečer, opravite rezervacijo gradiva preko mCOBISSa (Moja knjižnica).

Rezervacije, ki bodo prispele pravočasno, bodo dane na pošto 1x na teden, praviloma ob sredah. Ob odpremi boste dobili mail, da boste vedeli, kdaj približno je bilo gradivo dano na pošto.

Če imate doma dovolj velik poštni nabiralnik, Vam bo poštar pismo pustil v nabiralniku (brez podpisa), v nasprotnem Vam bo poštar pustil listek in boste morali po paket sami na pošto.

Ker s pošiljanjem po pošti nastanejo stroški, bo zato ob prvem naslednjem obisku v knjižnici potrebno poravnati stroške pošiljanja gradiva (v primeru, da bo paketov več, se stroški pošiljanja gradiva seštevajo):

  •           teža pošiljke do 1000 g (npr. 1 večja ali dve manjši knjigi) 3,00 eur,
  •           teža pošiljke do 2000 g 4,00 eur.

Če želite, da se gradivo pošlje na kateri drugi naslov, prosim to čimprej sporočite na e-mail zeljka.bogdanovic@um.si (mail mora prispeti vsaj do torka v tekočem tednu zvečer).

Dokler se situacija ne umiri, se bodo storitve izposoje tudi v bodoče opravljale 1 x tedensko.

Če še niste, je torej zdaj zadnji čas, da postanete član naše knjižnice – vpis v knjižnico je možen tudi preko spleta s študentsko identiteto.

Vabljeni pa tudi, da čimveč uporabljate oddaljeni dostop do naročniških elektronskih informacijskih virov Univerze v Mariboru.

Za vse dodatne informacije smo dostopni tudi na mailu prfmb.knjiz@um.si.

 

Prijazen pozdrav iz Knjižnice Mirka Ilešiča Pravne fakultete Univerze v Mariboru.

 

OBJAVLJEN je RAZPIS ZA VPIS V PODIPLOMSKE ŠTUDIJSKE PROGRAME v štud. letu 2020/2021

Datum objave: 31.03.2020 | Datum poteka: 30.09.2020

Na povezavi (>>TUKAJ<<) najdete RAZPIS ZA VPIS V PODIPLOMSKE ŠTUDIJSKE PROGRAME v štud. letu 2020/2021.

Kandidati se lahko v študijskem letu 2020/2021 na Pravno fakulteto Univerze v Mariboru prijavijo na Magistrska študijska programa druge stopnje Pravo in Evropske pravne študije in na Doktorski študijski program tretje stopnje Pravo. Prav tako je mogoča prijava na Univerzitetni študijski program prve stopnje Pravo (ne spreglej - rok prve prijave je podaljšan na 9. april 2020). Več o vpisu na dodiplomski študijski program najdete >> TUKAJ <<.

Vljudno vabljeni k vpisu na prav(n)o fakulteto.

INFORMATIVNI DNEVI

Pravna fakulteta

 

2. stopnja

3. stopnja

Kdaj?

Četrtek, 21. 5. 2020, ob 15.00

Četrtek, 21. 5. 2020, ob 16.00

Kje?

Pravna fakulteta

Senatna soba, I. nadstropje

Mladinska ulica 9

2000 Maribor

Kontaktna oseba:

Bernarda Rokavec

Telefon: 02 25 04 219

E-mail: bernarda.rokavec@um.si

Obvestilo uporabnikom KNJIŽNICE MIRKA ILEŠIČA PF UM

Datum objave: 14.03.2020 | Datum poteka: 31.05.2020

Spoštovani uporabniki!

Obveščamo vas, da smo se zaradi preprečitve tveganja prenosa okužbe s koronavirusom odločili, da bo knjižnica Mirka Ilešiča Pravne fakultete Maribor do preklica

ZAPRTA.

  • izposoja, vračanje in rezervacije gradiva so onemogočene od 13. 3. 2020 do nadaljnjega. Knjižnica nudi svoje storitve na daljavo, preko e-maila prfmb.knjiz@um.si,
  • rok izposoje gradiva lahko podaljšujete preko spletne storitve Cobiss+, Moja knjižnica ali mobilne aplikacije mCobiss. Za gradivo, ki mu bo v času zaprtja knjižnice potekel rok izposoje, knjižnica ne bo zaračunavala zamudnine,
  • uporabniki knjižnice, ki vam bo poteklo članstvo v času zaprtja knjižnice in bi želeli članstvo urediti, kontaktirajte knjižnico (prfmb.knjiz@um.si),
  • medknjižnična izposoja gradiva žal ne bo mogoča.

>>>>>

Zdaj je čas, da pričnete uporabljati možnosti oddaljenega dostopa do naročniških elektronskih informacijskih virov!

Oddaljen dostop oz. dostop od doma je mogoč za študente z urejenim statusom in zaposlene na Univerzi v Mariboru, ki so vpisani v eno od knjižnic UM. Za uspešno prijavo potrebujete številko članske izkaznice knjižnice in geslo za COBISS/OPAC, ki si ga lahko kasneje tudi spremenite na naslovu http://www.izum.si -> COBISS -> "Moja knjižnica". Geslo dobite preko e-maila prfmb.knjiz@um.si. Upoštevajte, da morate za komunikacijo preko elektronske pošte uporabljati izključno študentski e-naslov (student.um.si), s čimer znotraj Univerze v Mariboru izkazujete svojo identiteto.

Hvala za razumevanje!
Vaša knjižnica Mirka Ilešiča Pravne fakultete Maribor

Nova aplikacija za urnike

Datum objave: 12.03.2020 | Datum poteka: 31.12.2030

Spoštovani študenti.

Študenti lahko za vpogled v urnik uporabljate novo spletno aplikacijo Univerze v Mariboru, ki je dosegljiva preko https://moja.um.si/ -> Študij -> Moj portal UM oz. na naslovu https://mojportal.um.si/.

Aplikacija je prilagojena za uporabo na mobilnih napravah. Predlagamo, da si jo dodate na začetni zaslon svojega telefona.

Navodila za ravnanje v času pojavljanja koronavirusa

Datum objave: 11.03.2020 | Datum poteka: 31.05.2020

Osnovna navodila za preprečevanje okužbe s koronavirusom so dostopna na spletnih straneh Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ): https://www.nijz.si/sl/koronavirus-2019-ncov.

Več informacij o koronavirusu tudi na https://www.gov.si/teme/koronavirus/.


Klicni center za informacije o koronavirusu - 080 1404

V pomoč prebivalcem pri iskanju zanesljivih informacij v zvezi z novim koronavirusom je Urad vlade za komuniciranje v sodelovanju z Ministrstvom za zdravje, Nacionalnim inštitutom za javno zdravje, Infekcijsko kliniko in Ministrstvom za javno upravo vzpostavil klicni center.

Na brezplačni telefonski številki 080 1404 lahko dobite informacije vsak dan med 8. in 20. uro.

Klicateljem na vprašanja odgovarjajo študentje višjih letnikov Medicinske fakultete pod mentorstvom ustreznih strokovnih služb / strokovnjakov.


Študentska pravda 2020 - opuščanje in izmikanje cepljenju

Datum objave: 23.01.2020 | Datum poteka: 02.06.2020

Spoštovani študenti! Primer letošnje Študentske pravde je objavljen! Tokratno dejansko stanje zadeva opuščanje in izmikanje cepljenju. Prijave bodo omogočene s 30. januarjem. Urnik tekmovanja je po novem predelan in prestavljen v letni semester.

Letošnji primer in časovnico tekmovanja najdete >> tukaj <<.

Izvajanje seminarjev v dveh skupinah

Datum objave: 22.11.2019 | Datum poteka: 30.09.2020

Obveščamo vas, da z začetkom prihodnjega tedna (ponedeljek, 25.11.2019) pričnemo z izvajanjem seminarjev v dveh (2) skupinah. Odločitev je bila sprejeta na drugi izredni seji Senatu PF UM dne 14.11.2019.

Obenem vas vljudno prosimo, da spremljate urnik, saj lahko prihaja do sprememb.

OBRAZLOŽITEV glede skupin

Seminarji se na obeh stopnjah študija izvajajo v dveh skupinah.


Skupine I. STOPNJA - REDNI

 1. letnik:

Skupina Aod A do Ma

Skupina Bod Mi do Ž

2. letnik:

Skupina A: od A do L

Skupina B: od M do Ž

3. letnik:

Skupina A: od A do Ko

Skupina B: od Ku do Ž


Skupine II. STOPNJA - REDNI

1. letnik

Skupina Aod A do K

Skupina Bod L do Ž

2. letnik

Skupina Aod A do M

Skupina Bod N do Ž

City Internships | 2019/20

Datum objave: 13.11.2019 | Datum poteka: 31.12.2020

Intern and Study Abroad Programs has launched as of Sunday 27th October.

We are excited to communicate the addition of 11 new cities for students to select from, which embodies our drive to expand horizons and opportunities for those who join a City Internship program. This brings our total offering to 20 international cities across 9 career fields.

Students who apply early will stand a better chance of securing places on some of our more popular programs, and also receiving an allocation of our 2019/20 Student Aid fund. The Student Aid fund makes a return this year after last year's success, which enabled our programs and their benefits to be more accessible than ever before.

Students may be directed to apply now at: https://city-internships.com/apply.

About City Internships

City Internships creates globally engaged, career-ready graduates. 

Since 2011, our immersive, structured "bridge" programs have equipped graduates with the in-demand skills, experience and links to employers necessary to launch meaningful careers in today's competitive and evolving employment landscape.

We are a "career accelerator" with a strong track-record in protecting and amplifying the value of students' post-secondary education. Upon college graduation, CI alumni secure graduate-level employment 3 times more quickly and starting salaries 30 percent higher than their peers.

Our overarching mission is to serve as a bridge between traditional education providers and leading companies. 

In the US, fewer than 60 percent of college students graduate. And fewer than 55% of recent graduates (those aged between 22 and 27) secure graduate-level employment. The effects of early career outcomes are significant and long-lasting, more than three-quarters of lifetime earnings growth accrues within the first decade of work. As well as individuals, the effects of poor early career outcomes have the potential destabilize institutions. We believe the talent/skill and enrollee shortages reported, increasingly and respectively, by employers and educators are symptomatic of the same cause; employers and educators occupying parallel, seldom overlapping universes and the depressed college outcomes that result.

By rigorously enhancing the career preparedness of students via outcomes-focused experiential education, we too serve the dual and mutual interests of employers and traditional educators; enabling companies to build suitably skilled and high-performing teams and colleges to demonstrate quality, relevance and value through favorable education-to-employment outcomes.


City Internships Programs

3 program formats. 9 career fields. 20 cities.

For 2020, CI offers programs in three formats. 

Our Global Accelerator Program (GAP) is our flagship experience. It is an 8-week summer-only program delivered in London and New York. All students attend an 8-week placement with a leading employer in their chosen career field. And students may participate in the GAP program on a resident or non-resident ("commuter") attendee. 

All GAP students undertake a cohort-based "Career Navigator" and "Business Leaders" course of seminars and workshops developed, respectively, to maximize students' career-readiness and commercial awareness. Our on-the-ground coaches and mentors use productive struggle to challenge and support students in equal measure, facilitating the self-discovery of career preferences, strengths and potential. 

Our Global Explorer Program (GEP) offers a more customizable experience. Students may undertake a 6 to 12 week program (with corresponding-length internship placement in their chosen career field), in one of 20 cities, and at at any time of year (programs commence on a rolling monthly basis). All GEP students undertake an personalized, online version of our prized Career Navigator and Business leaders courses. All GEP students also enjoy regular access to career coaches and ongoing guidance. 

Our Remote Program (RP) is new for 2020 and offers an experience yielding the benefits of a structured and well-managed remote internship placement, without the logistical and financial overhead associated with relocating elsewhere. Like the GEP, students may undertake a 6 to 12 week program (with corresponding-length internship placement in their chosen career field), in one of 20 cities, and at at any time of year (programs commence on a rolling monthly basis). All RP students undertake an personalized, online version of our prized Career Navigator and Business leaders courses. All RP also students enjoy regular access to career coaches and ongoing guidance. 

All programs are open to undergraduate and graduate students from any year and any major

Students may apply directly. Alternatively, students attending partnering colleges may apply via designated portals available through their Career and/or Study Abroad Centers.

Program locations:

> London, Dublin, Paris, Madrid, Barcelona, Shanghai, Tokyo, Bangkok, Hong Kong, Melbourne, Toronto, New York, Los Angeles, Paris, Washington D.C., Boston, Chicago, Miami, San Francisco,  Medellin, and Santiago.

Internship placement career fields: 

> Banking & financial services, Consulting & Professional services, Marketing, Advertising & PR, Law & Politics, Media, Entertainment & Journalism, Art, Fashion & Design, Start-ups & Entrepreneurship, Technology & Engineering, and Charities, Non-profits & NGOs.

Program seasons/dates:

> GAP: Summer only. (London and New York only)

> GEP & RP: Year-round, rolling start. (All locations.)

To receive a detailed prospectus, please complete this form:

https://cityinternships.typeform.com/to/pCywfJ

Novost v Aipsu: INFOGRAFIKA

Datum objave: 11.11.2019 | Datum poteka: 31.12.2030

Študentom Univerze v Mariboru je v spletnem AIPS-u sedaj dostopna nova funkcionalnost »Infografika«, ki omogoča lažje spremljanje napredovanja pri študiju. Na voljo je vsem študentom študijskih programov 1. in 2. stopnje, ki imate v tekočem študijskem letu veljaven status študenta. Po prijavi v spletno mesto svojo infografiko vključite v zavihku Študij.

V infografiki, ki se dnevno posodablja, so prikazani diagrami napredka in značke za opravljene obveznosti. Več informacij na: moja.um.si.